آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حرکت قهرمانانه آقای عرفان آیینی نشان دهنده تداوم مبارزه با اشغالگران است

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ صبح امروز رئیس شورای اسلامی باقرشهر ، امام جمعه ، رئیس اداره ورزش و جوانان ، مسئول ستاد نماز جمعه باقرشهر و معاون سیاسی انتظامی بخشدار به منظور دیدار آقای عرفان آیینی در منزل وی حضور یافتند .

در این دیدار دکتر سلیمان حبیبی ضمن تبریک به عرفان آیینی و خانواده وی بخاطر کار بزرگی که در عرصه جهانی انجام داده است ، گفت : حرکت عرفان آیینی فرزند دلاور باقرشهری بسیار ارزشمند و بزرگ بود که با حاضر نشدن در مقابل حریفی از اسرائیل باعث سربلندی مردم ایران به ویژه مردم باقرشهر شد .

وی در ادامه اظهار داشت : اقدام ارزشمند شما نشان از تداوم مبارزه با اشغالگران است و شما پهلوان بزرگوار با این حرکت به همگان نشان دادید که هنوز پرچم مبارزه با صهیونیت و دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین زمین گذاشته نشده است و ما همچنان در برابر ظلم ایستادگی خواهیم کرد.

رئیس شورای شهر با اشاره به اینکه این رفتارهای جوانمردانه ارزش آفرینی می کند ، یادآور شد : از گذشته تا به کنون مردان بزرگی با جوانمردی و غیرت همچون پوریای ولی و تختی در این راه قدم برداشته اند و امروز خوشحالیم که جوانی از خطه باقرشهر راه این بزرگ مردان را ادامه می دهد و ارزش آفرینی می کند .

دکتر حبیبی در پایان ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای این ورزشکار خوش آتیه کشور ، خاطرنشان کرد : در نظر داریم در روز جمعه همزمان با برپایی نماز جمعه به همت شورای اسلامی و شهرداری باقرشهر و همچنین همکاری ستاد نماز جمعه باقرشهر از آقای عرفان آیینی تجلیل و قدردانی به عمل آوریم .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.