آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حضرت فاطمه (س) جهاد بزرگی در راه حمایت از ولایت انجام دادند

به گزارش  راگانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی بعدازظهر امروز در اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی در شهرری اظهار کرد: آنان که برای انقلاب جهانی حضرت بقیه‌الله اعظم (عج) می‌جنگند و مبارزه می‌کنند و پیوسته شعار و سخنشان این است که ما در راه اسلام و احیای مکتب علوی و پیامبر (ص) برای حسینی ماندن، به میدان و صحنه آمدیم و نگاهشان این‌چنین بود، خدا پدر و مادران این شهدا را عمری به بلندای آفتاب دهد.

وی، فاطمیه را یک فرهنگ و مکتب خواند و گفت: این ایام فقط صرف یک روز نیست، بلکه یک زندگی سرشار از معنویت است و فاطمی‌بودن و فاطمیه زندگی‌کردن انقلاب محمدی است؛ فاطمیه تداوم غدیر و عاشورا و زمینه‌ساز مجاهدان راه خداست.

امام جمعه موقت شهرری بیان کرد: در این روز خداوند خانواده شهدا را در کنار پیکر شهدایشان از شفاعت این بانو بهره‌مند سازد؛ مادران، پدران و خانواده‌هایی که در کنار پیکر بی‌جان شهدایشان اشک نمی‌ریختند و با قامتی راست می‌ایستادند و فریاد می‌زدند که برادر شهیدم شهادتت مبارک، برادر شهیدم راهت ادامه دارد.

ابراهیمی افزود: باید به فاطمیه و فرهنگ شهادت چنین نگاهی باشد، یقیناً در کنار پیکر پاک این شهید گمنام که آنها بدون نام نیستند، بلکه پرآوازه‌اند و اسم آنان در آسمان‌ها نزد خدای علی و اولیاست، باید بدانیم انقلاب یک نقطه مقابل دارد و شهید یک قاتل دارد و فاطمه مظلومه‌ (س) نیز قاتلانی داشت، نمی‌توان انقلاب را از ضدانقلاب جدا نکرد و همه را سر یک سفره نشاند و با یک نگاه با آنان نگریست.

وی به قاتلان حضرت زهرا (س) که به پهلوی ایشان لگد زدند و میخ آهنین داغ درد را فشردند و محسنش را سقط کردند، اشاره کرد و گفت: شما کجا نشان‌ دارید که قنفذ توبه کرده باشد و در تاریخ کجا سراغ دارید، قاتلان این بانو به راه راست هدایت‌شده باشند.

امام جمعه موقت شهرری اظهار کرد: در کنار پیکر این شهید با خون شهدا، پدران، مادران و خانواده‌هایشان پیمان می‌بندیم راه امام ولایت و انقلاب را با راه ضد آن هرگز تداخل نخواهیم داد.

وی بیان کرد: حضرت فاطمه (س) با عمر کوتاهشان جهاد بزرگی در راه حمایت از ولایت و حفظ هویت دینی انجام دادند و ما نیز در مقابل باید عهد ببندیم، چراکه می‌توانیم در راه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و احیای دین تلاش کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.