آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حضور تیم دیانای باقرشهر در لیگ برتر تهران

حضور تیم دیانای باقرشهر در لیگ برتر تهران به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر مدیر عامل این تیم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این تیم در ادامه مسابقات جام حذفی کشور با غلبه بر آبی دره سنندج به جمع ۳۲ تیم برتر جام حذفی فوتبال راه یافت .

علی مرزبان اظهار داشت: تا به اکنون سابقه نداشته است تیمی از جنوب تهران به جام حذفی راه یابد که این تیم توانسته است این افتخار را برای باقرشهر به ارمغان آورد .

وی با تشکر از شهردارو شورای اسلامی باقرشهر و مسئول تربیت‌بدنی شهرداری باقرشهر به خاطر حمایت از این تیم اظهار داشت: این تیم افتخاری برای شهر ما هست و امیدواریم با همراهی و حمایت‌های مسئولین و تشویق مردم بتوانیم در ردیف تیم‌های نامی کشور قرار بگیریم و از آقای رضا لک مسئول تربیت‌بدنی شهرداری باقرشهر که از چهره‌های مطرح و نامی فوتبال ایران است تشکر ویژه دارم به خاطر تلاش‌های بی‌دریغ ایشان در جهت حمایت از دیانا و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم .

تیم دیانای باقرشهر در بازی بعدی خود به دیدار نفت تهران می‌رود .این تیم با سرپرستی حسین عبدی، سرمربیگری فریدون سعادتی، مربیگری مجید مرزبان و مدیرعاملی علی مرزبان در صورت غلبه بر نفت تهران به مصاف پدیده مشهد خواهد رفت .

اسامی نفرات تیم دیانای باقرشهر: امیر ورمزیار، مهدی قاسمی، نائب سبزی، محمد بور بور، حامد آقایی، سجاد کشاورز، میلاد احمدی، محسن جلالوند، رسول مرادی، شهرام غنی زاده، مصطفی تمجیدی، شاهین پور مهدی، علی یوسفی، احسان مرزبان، قاسم بدخوئی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.