آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حضور روحانیون مساجد ری در طرح آموزش سفیران آسمانی

خبرگزاری فارس: حضور روحانیون مساجد ری در طرح آموزش سفیران آسمانی

به گزارش راگانیوز ، مهدی ابوالحسنی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران جنوب تهران اظهار داشت: جمعی از ائمه جماعات شهرستان ری در طرح آموزشی سفیران آسمانی که از 23 تا 26 اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

وی گفت: این دوره آموزشی با هدف حرکت در جهت احیای کارکردهای مسجد طراز اسلامی و تقویت توانایی‌ها و جذب حداکثری به مساجد، به همت ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری افزود: محورها و مباحث آموزشی طرح آموزش سفیران آسمانی شامل ایجاد زمینه تعامل شبکه‌ای ائمه جماعات با یکدیگر و اطلاع از فعالیت‌ها با هدف الگوپذیری است.

وی بیان داشت: آشنایی با اصول و مبانی کار تشکیلاتی در مسجد، چیستی و چگونگی بایدها و نبایدهای مرزبانی فرهنگی، معنوی و انقلابی، مهارت‌های برنامه‌ریزی فرهنگی و قرآنی با محوریت مسجد، شیوه‌های جذب جوانان به مسجد، تبیین مبانی اقتصاد مقاومتی و بصیرت‌افزایی از جمله مباحث آموزشی این دوره آموزشی است.

رئیس ادره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در پایان تصریح کرد: دوره آموزشی سفیران آسمانی ویژه ائمه جماعات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به مدت چهار روز به‌صورت متمرکز در قالب کلاس آموزشی، مباحثه گروهی و همایش از 23 تا 26 اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.