آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حضور فرهنگیان و دانش آموزان ناحیه یک “ری” در تجمع اعتراض آمیز به اعدام شیخ النمر

به گزارش راگا نیوز به نقل از دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، فرهنگیان و دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه یک ری همگام با مردم مومن و خداجوی شهرری در تجمع اعتراض آمیز به اعدام شیخ نمر حضور یافتند و شعار مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود سر دادند.

نصیری در حاشیه این تجمع با بیان اینکه این اقدام غیرانسانی در تعارض آشکار با حقوق بشر و ارزش های اسلامی است، شهادت مظلومانه این روحانی آگاه و آزاد اندیش و دیگر همرزمان وی  را به رهبر معظم انقلاب و عموم مسلمانان جهان تسلیت گفته واعدام  آن عالم مجاهد را باعث اندوه و تأسف در بین جوامع اسلامی  ذکر کرد.

نصیری گفت: مدعیان حقوق بشر باید در قبال اعدام شیخ نمر باید پاسخگو باشند.واقعه شیخ زکزاکی در نیجریه و همچنین شهادت شیخ نمر در عربستان را برای جهان اسلام دلخراش دانست و مدعیان حقوق بشر را در قبال این حوادث دلخراش پاسخگو دانست .

وی در ادامه با بیان اینکه آل سعود با هدف تفرقه افکنی میان امت اسلامی درصدد از بین بردن وحدت شیعه و سنی و حتی ضربه زدن به دین بزرگ اسلام است تاکید کرد: باید با دقت و حساسیت زیادی مراقب این حربه دشمن باشیم تا در پیشبرد اهداف شوم خود پیروز نشود .

نصیری با اشاره به اینکه، تاریخ به وضوح نشان می دهد که آل سعود از جانب چه کسانی هدایت می شوند، افزود: حوادث دلخراشی که در جهان اسلام رخ داده است، دست های پشت پرده دشمنی با جهان اسلام را نمایان کرده است .

 شایان ذکر است در پایان این تجمع،  بیانیه ای مبنی بر لزوم اقدام قاطع مجامع بین المللی و مدافعان حقوق بشر در خصوص شهادت آیت الله نمر و همچنین تاکید بر اتحاد و همبستگی امت اسلام در برابر توطئه های استکبار جهانی قرائت شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.