آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حضور قهرمان ری در مسابقات فینال بوکس جهان

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرری مصطفی نکولعل آزاد گفت: ملی پوش ایرانی اهل ری به نام علیرضا جدیدی موفق به راه یابی به فینال رقابت های جهانی شد تا به این ترتیب ضمن رقم خوردن شگفتی نهمین دوره مسابقات جهانی، افتخاری جدید برای بوکس ری، ایران و قاره کهن به ثبت برسد.
وی بیان داشت: جدیدی یکی از با انگیزه ترین و مظلوم ترین ورزشکاران این شهرستان می باشد و امیدواریم با کسب قهرمانی در این مسابقات بتوانیم با کمک فرماندار، شورای شهر، شهرداری ها و افراد ورزش دوست گوشه ای از زحمات این قهرمان را ارج نهیم.
قهرمان ارزنده بوکس ری نیز گفت: فینال مسابقات ساواته به دلیل سنگینی بازی ها سه ماه بعد از دور مقدماتی برگزار می گردد.
علیرضا جدیدی گفت: از دو ماه پیش در اردوی آماده سازی تیم ملی بوده ام و به امید کسب مدال تمرینات خوب و نتیجه بخش را انجام داده ام.
وی ابراز امیدواری کرد با کمک خدا و دعای خیر هم وطنان عزیز بتواند مدال طلا را کسب نموده و افتخاری برای ورزش کشور در تاریخ مسابقات بوکس فرانسه رقم بزند.
دور فینال مسابقات بوکس ساواته ستارگان جهان روز شنبه 11 مهرماه امسال در شهر لاروشه فرانسه برگزار می گردد و علیرضا جدیدی ساواته کار وزن منهای 80 کیلو که در دور مقدماتی از سد حریفانی از روسیه، اسپانیا و چین گذشت در دیدار فینال به مصاف میزبان مسابقات می رود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.