آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حضور چشمگیر واحد یادگار امام(ره) در نمایشگاه دستاوردهای باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد

به گزارش راگانیوز ، در این مراسم دکتر زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی توضیحاتی درباره محصولات این باشگاه ارائه کرد و گفت: بودجه باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی از بودجه پژوهشی این دانشگاه تامین می‌شود. این باشگاه تاکنون توانسته سرعت رشد علمی و رسیدن به دستاوردهای پژوهشی را در دانشگاه آزاد اسلامی بالا ببرد.

وی در ادامه افزود:«مجلات علمی و پژوهشی که این باشگاه منتشر می‌کند جزو مجلات معتبر بین‌المللی و دارای رتبه‌های بالا هستند.

در جریان افتتاح این نمایشگاه، ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی از عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران  نمایشگاه و باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی تشکر کرد و از تلاش پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر کرد.

همچنین دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری با بيش از صد ثبت اختراع و محصولات نانو و فراورده هاي دارويي و ارگانيك  در این نمایشگاه حضور چشمگیر داشت که این مسئله  مورد توجه و تحسن بازدید کنندگان قرار گرفت.

دکتر علی اشجاران معاون پژوهشی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری به همراه مهندس رحمان امینی مدیر پژوهشی واحد ضمن حضور در نمایشگاه، از نزدیک از محصولات ارائه شده در این نمایشگاه بازدید و از تلاش و زحمات مهندس باقر بیرالوند تقدیرکردند.

گفتنی است با توجه به تعداد بالای محصولات ارائه شده دانشگاه آزاد اسلامی واحد يادگار امام خميني (ره) شهرري در این نمایشگاه، مهندس باقر بيرالوند رئيس اداره توسعه فناوري و ارتباط با صنعت  واحد یادگار امام(ره) شهرری مسوولیت اجرایی و برگزاری این نمایشگاه را عهده دار بودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.