آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حضور گسترده مردم باقرشهر پای صندوق های رای در ساعات اولیه انتخابات / رای اولی ها پرشور تر از گذشته

به گزارش راگانیوز ؛ از ساعات اولیه انتخابات مردم متدین باقرشهر پیر و جوان ، زن و مرد و به ویژه رای اولی ها با شور خاصی پای صندوق های رای در پایگاه های مختلف حاضر شدند .

از آنجایی که رای گیری مکانیزه برای اولین بار در باقرشهر انجام می شود و رای گیری در برخی از شعب با تاخیر یک ساعته انجام شد اما مردم با صبوری و عزم ملی در صف های طولانی ایستادند تا بتوانند به نماینده های اصلح در شورای شهر و رئیس جهمور منتخب خود رای دهند .

رای اولی ها با شور و شوق خاصی پای صندوق های رای حضور یافتند و بسیار شاد بودند که برای اولین بار می توانند در سرنوشت کشور خویش سهیم باشند .

یکی از رای اولی ها در پی مصاحبه با خبرنگار ما گفت : بسیار خوشحالم که امروز برای اولین بار می توانم با رای خود در سرنوشت کشورم سهیم باشم و به کاندیدای مورد علاقه ام رای دهم .

رای اولی دیگری که در یکی از مساجد باقرشهر حضور یافته بود، اظهار داشت : از چند روز قبل کادیدای مورد نظر خود را انتخاب کردم  و برای امروز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه لحظه شماری می کردم تا بتوانم بیایم و رای دهم .

مرد و زن ، پیر و جوان در حالی که شناسنامه های خود را در دست داشته ، با اشتیاق به مسجد محله خود پا می گذاشتند تا بار دیگر با عزم و اراده ملی خود بتوانند حماسه ای عظیم خلق کنند و با حضور گسترده خویش دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را نا امید نمایند و سرنوشت کشور را با رای های خود تعیین کنند .

گفتنی است ؛ سرکشی کاندیدای شورای اسلامی شهر باقرشهر به شعب های اخذ رای یکی موارد چشمگیری بود که امروز دیده شد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.