آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

خانم جلودار زاده می دانید پست بانک چه بلایی سر مردم روستاهای ری آورد!!!

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی پست بانک ایران؛ جلودارزاده اظهار داشت : پست‌بانک‌ایران نهاد خوبی برای توسعه مناطق روستائی و اشتعال‌زائی است
سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در اولین گردهمائی شوراهای بخش، دهیاران و مسئولان باجه های خدمات بانکی پست بانک شهرری اظهارداشت: این بانک نهاد خوبی برای توسعه مناطق روستائی و اشتعال‌زائی است.

  وی در ادامه ضمن بیان مطلب فوق گفت: خدمت به مردم یک امر واجب است که این بانک در این راستا، خدمات شایسته ای به اقشار آسیب‌پذیر و روستائیان ارائه می‌نماید.

جلودارزاده با اشاره به عاملیت پست بانک در اعطای تسهیلات ازمحل منابع صندوق توسعه ملی افزود: در فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی بدنبال کاهش خطرات احتمالی در امر اعطای تسهیلات اشتغالزائی هستیم و این بانک باید درراستای آن با ایجاد کارگروهای نظارتی در انجام این مهم گام‌های اساسی بردارد.
وی درادامه با اشاره به زیرساخت‌های موجود در شهرری و موقعیت گردشگری آن عنوان کرد: پست بانک باید از این ظرفیت بهره لازم را در تقویت قطب گردشگری این منطقه جهت ایجاد اشتغال و نهضت کارآفرینی برداشته و به آبادانی و توسعه اقتصادی این شهرستان کمک کند.

مطالب بالا خبری بود که با مراجعه به اینلینک  می توانید آنرا در سایت پست بانک مطالعه کنید اما ظاهرا خانم جلودار زاده اطلاع ندارد پست بانک در روستاهای ری چه بلایی سر روستاییان آورد امیدواریم مسئولین به جای شرکت در این مراسمها که حضورشان شاید مهر تاییدی به فعالیت این بانک بزند پی رفع مشکلات مردم بخش و روستاها باشند .

فیلم اختلاس یکی از شعبه های پست بانک در روستای دوتویه که از صدا و سیما پخش شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.