آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

خانواده شهدا الگوی صبر و ایثار هستند

به گزارش راگانیوز به نقل از «روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران ری»،  نادر نصیری به اتفاق حسین نصرالله رییس بنیادشهید وامورایثارگران شهرری به مناسبت سال نو و به منظور تجلیل و تکریم از ایثارگران، در منزل خانواده شهیدان امرالله، حیدر و اسدالله اسدی  حضوریافت و از آنان دیدار به عمل آورد .

وی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس به ویژه امرالله، حیدر و اسدالله اسدی  و تبریک سال نو با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس اظهار داشت: از اینکه توفیقی شد در سال جدید با خانواده سه شهید گرانقدر دیدار داشته باشم خدا را شاکرم .

 وی اظهار کرد: آرامش و آسایش امروز کشور را مدیون شهیدانی هستیم که با نثار خون خود درخت انقلاب، آزادی و آزادگی ایران را آبیاری کردند .

شهید امراله اسدی متولد 27 اردیبهشت ماه 1348  اعزام از سپاه و پاسدار در یکم اردیبهشت ماه 1367 در منطقه عملیاتی شاخ شمیران به شهادت رسید.

شهید حیدر اسدی  متولد :1 یکم شهریورماه 1343 اعزام از سپاه و در عملیات کربلای پنج پاسگاه زید  و در 22 دی ماه 1365 به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

شهید اسداله اسدی متولد 4 فروردین ماه 1347 اعزام از سپاه و در 4 مردادماه 1366 در منطقه  عملیات نصر 7 سردشت به شهادت رسید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.