آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

خواب بی‌موقع راننده خاور را به بیمارستان کشاند

000

به گزارش راگانیوز ، وحید فروغی با اشاره به خبر تصادف واقع در محور جاده قم، ابتدای مهدی‌آباد اظهار داشت: فرماندهی آتش نشانی تهران با آتش نشانی کهریزک تماس گرفته و خبر حادثه تصادف در جاده قدیم قم را اعلام کرد و نیروهای ایستگاه شماره 2 آتش نشانی پس از دریافت پیام به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست آتش نشانی کهریزک در تشریح این حادثه گفت: متاسفانه راننده خاور به دلیل خواب آلودگی با یک دستگاه کامیون که در کنار محور جاده قم پارک شده بود، برخورد کرده بود که به دلیل شدت برخورد فیزیکی، راننده خاور داخل کابین محبوس شده بود.

مهدی‌آباد افزود: به همین منظور نیروهای آتش نشانی با استفاده از وسایل و تجهیزات امداد و نجات اقدام به آزادسازی فرد محبوس شده از داخل کابین کردند و فرد مصدوم را با همکاری نیروهای اورژانس به مراکز درمانی شهرستان ری انتقال دادند.

وی افزود: محور جاده قدیم قم به‌عنوان یکی از جاده‌های ترانزیتی و محل گذر ماشین‌های حمل زباله در طول شبانه روز محل تردد وسایل نقلیه سنگین است که سرعت زیاد، سبقت غیر مجاز و خواب آلودگی رانندگان می‌تواند یکی از مهمترین دلایل وقوع حوادث در این مسیر شود از این رو به رانندگان توصیه می‌شود در صورت احساس خواب آلودگی بلافاصله خودروی خود را به حاشیه جاده انتقال داده و پس از کمی استراحت و به‌دست آوردن هوشیاری کامل به راه خود ادامه دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.