آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

خیابان حرم حضرت عبدالعظیم(ع) پاک‌سازی زیست محیطی شد

خبرگزاری فارس: خیابان حرم حضرت عبدالعظیم(ع) پاک‌سازی زیست محیطی شد

به گزارش راگانیوز ، سعید شیرازی ظهر امروز در جریان پاکسازی خیابان حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با بیان اینکه ویژه برنامه‌های هفته زمین پاک با مشارکت دو معاونت امور شهری و اجتماعی در حال اجراست، اظهار داشت: طرح پاک‌سازی زیست محیطی خیابان حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) به عنوان پرترددترین معبر منطقه 20 با حضور شهروندان دوست دار محیط زیست و دانش‌آموزان این منطقه جنوبی برگزار شد.

معاون امور شهری و فضای سبز شهردار منطقه 20 ایجاد حساسیت در شهروندان نسبت به امر حفظ محیط زیست و اهمیت داشتن زمین پاک را یکی از مهم‌ترین اهداف ویژه برنامه‌های این هفته برشمرد و افزود: علاوه بر آموزش‌های شهروندی که به صورت مستمر اجرا می‌شود، در این هفته دوره‌های آموزشی ویژه بانوان خانه‌دار با موضوع تفکیک پسماندهای خانگی نیز ارائه می‌شود تا با نهادینه شدن این امر، کاهش تولید زباله شهری محقق شود.

وی به تشکیل زنجیره انسانی با حضور 250 شهروند اشاره کرد و گفت: نواخته شدن زنگ بازیافت، نمایش‌های عروسکی، جمع آوری پسماند خشک از مدارس و اجرای مسابقات موضوعی از دیگر برنامه‌هایی است که برای هفته زمین پاک تدارک دیده شده و در محلات 20گانه در حال اجراست.

شیرازی با اشاره به اینکه ناحیه هفت منطقه 20 در محدوده حریم قرار دارد، افزود: با توجه به اینکه مدیریت شهری مسئولیت خدمات‌رسانی به روستاها را ندارد ولی درتمامی برنامه ریزی‌ها، ساکنان روستانشین محدوده حریم نیز لحاظ می‌شوند و روستاهای قلعه نو و اشرف آباد از جمله محل‌های اجرای ویژه برنامه‌های هفته زمین هستند.

گفتنی است، ویژه برنامه‌های هفته زمین پاک از دوم اردیبهشت از سوی شهرداری منطقه 20 در محله‌ای 20گانه این منطقه جنوبی به اجرا در آمده است و به مدت یک هفته ادامه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.