آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

داعش نفس‌های آخر خودش را می‌کشد/بینی آمریکا در آینده نزدیک به خاک مالیده می‌شود

خبرگزاری فارس: داعش نفس‌های آخر خودش را می‌کشد/بینی آمریکا در آینده نزدیک به خاک مالیده می‌شود

به گزارش راگانیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی و دشمن شکن شهرری که با حضور پرشور مردم خداجو و غلامعلی حداد عادل در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد، پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: دینداری و تقوا کلید سعادت و پیشرفت انسان است.

وی با اشاره به آسیب‌های رذایل اخلاقی عنوان کرد: حسد یک مریضی است. اینکه فردی نتواند نعمت را در برادر مؤمن خود ببیند، یک مریضی است.

امام جمعه شهرری با اشاره به دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: غرب اراده مبارزه با تروریسم را ندارد.

وی با بیان اینکه غرب همواره دروغ می‌گوید، توضیح داد: آمریکا با 50 کشور، ائتلافی برای مقابله با داعش تشکیل داد اما در طول این مدت هیچ حرکتی علیه این گروهک تروریستی نکرد و تمام تلاش آمریکا در راستای تقویت داعش بوده است.

* اعتراف کلینتون در ارتباط با فلسفه وجودی داعش

شاهچراغی با اشاره به اعتراف کلینتون در ارتباط با ایجاد گروه تروریستی داعش، بیان کرد: کلینتون نامزد ریاست جمهوری داعش در ارتباط با فلسفه وجودی داعش اعتراف کرد و عنوان داشت که آمریکا خودش گروهک تروریستی داعش را به روی کار آورد.

وی ادامه داد: آمریکا و اروپا منزلگاه داعش و پرورش‌دهنده این گروهک تروریستی هستند.

امام جمعه شهرری در پایان با اشاره به توفیقات جبهه مقاومت، تأکید کرد: آمریکا و اروپا می‌خواست داعش را به جان ایران اسلامی بیندازد، اما جبهه مقاومت با رشادت و ایثارگری داعش را در عراق و سوریه زمینگیر کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.