آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دانش آموزان ذخائر ارزشمند برای توسعه و پیشرفت کشور هستند

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری” هدایت اله جمالی پور “معاون استاندار و فرماندار  شهرستان ری در مراسم افتتاح هنرستان ایثار۲ شهرستان ری در جمع معلمان و دانش آموزان این مدرسه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر، گفت: دانش آموزان ذخائر ارزشمند برای توسعه و پیشرفت کشور هستند .

وی با توجه به اینکه تعدادی از دانش آموزان این مدرسه رای اولی هستند به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۷ اسفند اشاره کرد و گفت: حضور شما در صحنه رای سبب می شود که آینده بهتری برای کشور رقم بخورد و در مسیر آینده نقش موثری ایفا بکنید .

معاون استاندار تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی است که هرچقدر مجلس قوی تشکیل بشود، معضلات کشور کمتر و هرچقدر افراد متخصص وارد مجلس بشوند، امور کشور روان تر حرکت می کند .

جمالی پور اظهار کرد: رای مردم در ۷ اسفند سرنوشت کشور را تعیین کرده و بسوی صلاح، رستگاری و توسعه پایدار، هدایت خواهد کرد .

وی افزود: برخی از مشکلات موجود در کشور، ناشی از قوانین نادرست و ناکارآمد است و اگر قوانین در کشور به درستی تدوین و تصویب و خلاء های قانونی صحیح مدیریت بشود، عمده مشکلات کشور حل خواهد شد .

فرماندار شهرری ادامه داد: برای داشتن مجلس قوی، باید افرادی را به مجلس بفرستیم که تعهد به خدمت و باور و اعتقاد به توسعه جمهوری اسلامی داشته باشند .

جمالی پور به دانش آموزان توصیه کرد: وقت خود را صرف تعلیم و تربیت بکنید تا در آینده نقش موثری در جامعه ایفا بکنید .

وی با اشاره به زندگی افراد بزرگی مانند رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور، ابراز کرد: افراد موفق در جامعه، با تلاش و اراده به جایگاه والایی دست یافته اند که همگی فعالیت خود را از مدارس آغاز کرده و فرد موفقی در دوران تحصیل بوده اند .

هنرستان ایثار۲ در محله دولت آباد شهرری که با قدمت ۱۸ ساله جزو مدارس فرسوده محسوب می شد با اعتبار ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی بازسازی و با حضور نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه۱ شهرری و فرماندار شهرستان ری به بهره‌برداری رسید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.