آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دانش آموزان شهرری قهرمان فوتبال و فوتسال استان تهران شدند

راگا نیوز: تیمهای فوتبال و فوتسال دانش آموزان مقطع راهنمایی ناحیه یک ری عنوان قهرمانی استان تهران را کسب کردند.
دانش آموزان شهرری قهرمان فوتبال و فوتسال استان تهران شدند 

به گزارش خبرگزاری مهر، کارشناس تربیت بدنی ناحیه با اعلام این خبر گفت: تیم فوتبال دانش آموزان راهنمایی پسران ناحیه یک ری پس از 11 سال موفق شد رتبه نخست مسابقات فوتبال را کسب و به عنوان قهرمانی استان دست یابد.

شهرام خان محمدی ادامه داد: همچنین تیم فوتسال دانش آموزان دختر ناحیه در مقطع راهنمایی با کسب رتبه نخست کاپ قهرمانی مسابقات فوتسال دختران راهنمایی استان را از آن خود کرد.

دانش آموزان شهرری در مسابقات هندبال شهرستانهای استان تهران رتبه های برتر را کسب کردند

مسابقات هندبال دانش آموزی مقاطع مختلف تحصیلی مناطق اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سالن چند منظوره مجتمع ورزشی فاطمه الزهرا(س) ناحیه 2 شهرری برگزار شد که دانش آموزان شهرری در این مسابقات درخشیدند.

در فینال مسابقات مقطع راهنمایی تیم هندبال دانش آموزی ناحیه 2 شهرری بازی را به تیم ورامین واگذار و به رتبه دوم بسنده کرد و تیم مقطع ابتدایی ناحیه 2 شهرری نیز با کسب همین رتبه به کار خود پایان داد، همچنین در فینال مسابقه هندبال مقطع متوسطه تیم هندبال دانش آموزی ناحیه 2 شهرری در یک بازی پرهیجان و در یک رقابت پایاپای در مقابل تیم ورامین بازنده شد و به نایب قهرمانی رسید.

دانش آموز ناحیه 2 شهرری آقای گلی این رقابتها را به دست آورد و به همراه دو نفر دیگر از تیم همین ناحیه با درخشش در این رقابتها به اردوی تیم شهرستانهای استان تهران راه یافتند.

در این مسابقات که با حضور جلال کوزه گری رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی، پورمقدم دبیر کمیته داوران فدراسیون هندبال، سیدنعمت الله طباطبایی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری، داود عموحیدری مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری، قاسم رسته رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، رضا داورزنی رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، غلامرضا فیضی مشاور تربیت بدنی فرماندار ویژه شهرستان ری و تنی چند از مسئولان آموزش و پرورش برگزار شد، از تیمهای برتر با اهدای جام، حکم قهرمانی و توزیع مدال به ورزشکاران برتر تقدیر به عمل آمد.

در مسابقات هندبال دانش آموزی شهرستانهای استان تهران در سال تحصیلی گذشته ناحیه 2 شهرری در هر سه مقطع تحصیلی موفق به کسب مقام اول و قهرمانی شده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.