آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

درخشش هنرمندان شهرری در بیست و یکمین جشنواره تئاتر استان تهران

 
به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، آیین اختتامیه جشنواره تئاتر استان تهران نهم مهرماه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و جمعی از مسئولین و هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون در شهرستان رباط کریم برگزار شد.
بر اساس آرای هیئت داوران، نمایش «هنوز کائوس» از شهرستان ری به کارگردانی «کوروش ولیدی و مژگان رادفر» را برای شرکت در جشنواره فجر معرفی شد.
در بخش کارگردانی رتبه دوم را کوروش ولیدی و مژگان رادفر کارگردانان نمایش «هنوز کائوس» را  از آن خود کردند و جایزه دوم بازیگری مرد را  طاها محمدی و رتبه سوم  این بخش را نیز شایان فصیح زاده بازیگران نمایش «هنوز کائوس » ازشهرستان ری به خود اختصاص دادند.
دربخش بازیگری زن نیز مژگان رادفر بازیگر نمایش «هنوز کائوس» نیز مقام دوم و  رتبه سوم را مشترکاً حدیث علیزاده بازیگر نمایش «تجربه های اخیر» و تیام منیری برای بازی در نمایش «کمد دیواری» ازشهرستان ری از آن خود کردند.
هیات داوران دربخش طراحی صحنه نیز جایزه سوم خود را محمد اعلایی طراح صحنه نمایش «کمد دیواری» ازشهرستان ری اهدا کرد.
گفتنی است، بازبینی اولیه آثار برعهده مجید قربانی، مرتضی رستمی و ایرج افشاری بود و مهران احمدی، شهرام کرمی و اردشیر صالح پور نیز داوران نهایی جشنواره بودند.
از میان ۵۰ اثری که به دبیرخانه جشنواره ارسال شده ۱۱ نمایش به بخش مسابقه راه یافت و ۷ شهرستان به صورت همزمان از سوم تا هفتم مهرماه به مدت یک هفته اجرای عمومی داشتند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.