آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دسترسی صالح آباد شرقی به بزرگراه آزادگان بازگشایی شد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ یوسف علی دهقان با بیان این مطلب گفت: بخشی از کانال بازیافت در محله سیزده آبان به علت محدودیت منابع مالی به مدت ۲ سال نیمه کاره رها شده بود که با تدبیر مدیریت شهری منطقه و ارائه راهکارهای جدید، پس از تلاش یک ماهه مرمت و بازسازی شد.

دهقان با اشاره به اینکه تکمیل این پروژه یکی از درخواست های مهم شهروندان آن محدوده بوده است، افزود: با اتمام این پروژه، مسیر دسترسی به بزرگراه های شهید آوینی، بهشت زهرا، آزادگان و امام علی(ع) از طریق جاده امامزاده ابوالحسن(ع) بازگشایی شده است.

وی سهولت دسترسی بزرگراهی شهروندان ساکن در محدوده صالح آباد شرقی را یکی از اهداف این پروژه عمرانی برشمرد و گفت: با توجه به اینکه این محل در مقابل مرکز آموزش آتش نشانی شهرداری تهران قرار گرفته است و شهروندان محلی نیز از این موقعیت تردد می کنند، علائم و المانهای ترافیکی مورد نیاز برای ایمن سازی این مسیر لحاظ شده است.

دهقان افزود: کانال بازیافت یکی از کانالهای شمال غربی منطقه ۲۰ به شمار می رود و آبهای سطحی کانالهای یاخچی آباد و بهشتی به این کانال سرریز می شود.

معاون فنی و عمران منطقه ۲۰ خاکبرداری ، تسطیح و رگلاژ کف کانال، قلوه ریزی، بتن ریزی کف، نصب دال بتنی ، نصب باکس، روکش و آسفالت را از جمله عملیات اجرایی پروژه عمرانی مرمت و بازسازی کانال بازیافت برشمرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.