آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرری در آماده‌باش کامل هستند

به گزارش راگانیوز ؛ ۵۵ دقیقه بامداد چهارشنبه ۶دی ماه زلزله بار دیگر شهرهای غربی تهران را لرزند و در پی آن مردم شهرری نیز از صدای وحشتناک زلزله به خیابان‌ها آمدند.

سیداحمد صفوی، شهردار منطقه ۲۰ تهران اظهار داشت: مجموعه شهرستان ری از اولین دقایق پس از زلزله در حال آماده باش هستند و ستاد بحران شهرستان تشکیل جلسه داده است.

وی افزود: بر اساس ابلاغ شهردار تهران، کلیه نیروهای امدادی و خدماتی تهران شامل  آتش نشانی، اورژانس و همه اعضای ستاد بحران در آماده باش کامل هستند.

شهردار منطقه ۲۰تهران با بیان اینکه بوستانها آمادگی اسکان شهروندان را دارند، گفت: نمایندگان دستگاه ها در مرکز ستاد سوله بحران منطقه حضور پیدا کرده اند.

صفوی بیان کرد: درهای ورزشگاه های متعلق به سازمان شهرداری برای کسانی که می خواهند چادر بزنند و شب در منزل نباشند، باز است و سرویس های بهداشتی عمومی نیز فعال شدند.

وی با بیان اینکه با نیروهای انتظامی برای کنترل عبور و مرور و امنیت هماهنگی های لازم انجام شده است، گفت: شهروندان آرامش و خونسردی خود را حفظ کنند و موارد ایمنی را رعایت کنند و از ترددهای بی مورد و غیر ضروری پرهیز کنند.

شهردار منطقه ۲۰تهران تصریح کرد: سوله‌های مدیریت بحران مکان اسکان نیستند و برای مدیریت بحران احتمالی، اعزام، تجمع نیرو و تجهیزات کاربری دارند.

صفوی ادامه داد: منطقه برای زمان وقوع زلزله سکوهای اسکان دارد که بوستان جانبازان ١٣ آبان و بوستان دانش از این موارد است.

وی با بیان اینکه تیم‌های ارزیابی در شهرستان ری خسارت مالی و جانی گزارش نداده اند، ابراز کرد: شهروندان پس از زلزله ۴٫۲ریشتری ملارد آرامش بیشتری نسبت به زلزله هفته گذشته نشان دادند.

در راستای ساماندهی اسکان شهروندان در شرایط بحران، سالنهای ورزشی شهید انور، مهروز ساعی، شهید مقدم، صدری سیزده آبان، نادر دولت آباد، طالقانی، گلشهر، گلحصار، شهدای باقرشهر، شهدای حسن آباد، شهید درختی کهریزک و شهدای قیامدشت آماده سرویس دهی و اسکان مردم در این مناطق هستند.

افتاب ری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.