آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دستگیری سارقان افغان در جنوب تهران +عکس

به گزارش راگانیوز به نقل از  مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در تاریخ ششم فروردین 94 فردی با مراجعه به کلانتری 167 دولت آباد به مامورین اعلام کرد که در زمان خروج از بانک کیف دستی اش حاوی 16 میلیون و 500 هزار تومان پول سرقت شده است.
مالباخته در این ارتباط به کارآگاهان پلیس آگاهی تهران گفت: پس از دریافت پول و در زمان خارج شدن از شعبه بانک ناگهان سرنشینان دو دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 به سمت من حمله ور شده و در یک لحظه اقدام به ربودن کیف دستی ام کردند.
مالباخته افزود: برای بازپس گیری کیف خود به سرعت سوار ماشین شده و به تعقیب سارقان پرداختم اما آنها با استفاده از شلوغی خیابان موفق به فرار از محل شدند و من تنها توانستم قسمتی از شماره پلاک یکی از موتورسیکلت ها را یادداشت کنم.
بر این اساس پرونده مقدماتی با موضوع کیف قاپی تشکیل و به دستور شعبه هشتم بازپرسی دادسرای شهرری، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
کارآگاهان با بهره گیری از همان اطلاعات ناقص ارائه شده از سوی مالباخته موفق به شناسایی مالک حقوقی موتورسیکلت شدند و با مراجعه به محل کار مالک موتورسیکلت در خیابان 17 شهریور اطلاع پیدا کردند که موتورسیکلت به صورت قولنامه ای به دو افغان فروخته شده است.
با شناسایی هویت این افراد به نام های ذوالمهر و رجبعلی (متولدین 1376) هر دو نفر آن ها در میدان محمدیه، باغ انگوری (دروازه غار) شناسایی و در تاریخ 20 خرداد دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.
هر دو متهم به ده ها فقره سرقت گوشی تلفن همراه و کیف قاپی در مناطق مختلف شهر تهران به ویژه در مناطق دولت آباد، فدائیان اسلام، شوش، راه آهن، خیابان ولیعصر و … اعتراف کردند و در ادامه دو همدست دیگر آنها به نام رامش (متولد 1376) و کامران (متولد 1373) نیز در همان منطقه دروازه غار دستگیر و آن ها نیز به مشارکت در ده ها فقره سرقت اعتراف کردند.
سرهنگ کارآگاه حسین زارع رییس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این ارتباط گفت: با بررسی پرونده سرقت های مشابه و همچنین اعتراف صریح متهمین به ده ها فقره سرقت در مناطق مختلف شهر تهران تعداد دیگری از شکات و مالباختگان شناسایی و جهت پیگیری شکایات خود به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شدند.
رییس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه توسط سارقین افغان مورد سرقت قرار گرفتند خواست تا جهت شناسایی متهمین و پیگیری شکایات خود به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.
تهرام**2079**1348 /1596

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.