آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دستگیری سارق حرفه‌ای محله شهرری بلافاصله بعد از سرقت

 شرایط نامناسب اقتصادی و بیکاری دو عامل مهم در بروز معضلی به نام سرقت است، لذا اگر این دو مشکل برای مردم حل شود، قطعاً آمار سرقت کاهش پیدا خواهد کرد؛ البته هوشیاری پلیس و وجود طرح‌هایی نظیر طرح رعد که در سطح کلانتری‌های تهران بزرگ اجرا می‌شود، کمک شایانی به کاهش آمار سرقت کرده است؛ به‌طوری که سارقان حرفه‌ای در این طرح دستگیر می‌شوند.

بر اساس این گزارش، محله شهرری یکی از مناطق مذهبی تهران است که به واسطه وجود حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از مناطق پرتردد و شلوغ تهران محسوب می‌شود؛ به همین دلیل سارقان نیز از این فرصت استفاده کرده و برای رسیدن به اهداف خود در این منطقه حاضر می‌شوند؛ اما بعد از اجرایی شدن طرح رعد پلیس تهران، آمار سرقت در شهرری کاهش پیدا کرده است؛ اخیراً نیز یکی از سارقان حرفه‌ای که تلفن همراه سرقت می‌کرد دستگیر شده است و بعد از بازرسی از این فرد سه دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.

سرهنگ محمد کالوسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با تأیید این خبر گفت: شب گذشته مأموران کلانتری ۱۳۱ شهرری در حال گشت‌زنی بودند که ناگهان متوجه سرقت گوشی همراه یکی از شهروندان توسط فرد دیگری می‌شوند و بعد از تعقیب و گریز، سارق دستگیر می‌شود.

رئیس کلانتری ۱۳۱ شهرری گفت: بعد از انتقال متهم به کلانتری، وی اعتراف کرد که فقط در یک روز سه دستگاه گوشی همراه را به سرقت برده است؛ بعد از تشکیل پرونده، متهم برای تحقیقات بیشتر به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

بر همین اساس، طرح‌های رعد پلیس پایتخت برای برخورد با سارقان به‌شدت دنبال می‌شود و طبق گفته رئیس پلیس تهران بزرگ تمام کلانتری‌ها موظف هستند تا بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی، نسبت به دستگیری سارقان عمل کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.