آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دشمنان از ایجاد توطئه برای ضربه وارد کردن به جمهوری اسلامی دست برنمی دارند

به گزارش راگانیوز ؛ آیت الله سیدرضا حسینی مازندرانی مسئول حوزه علمیه امام حسین(ع) شهرری امروز در جلسه تهذیبی-تربیتی طلاب با اشاره به فیلم پخش شده موخر در فضای سایبری و شبکه های اجتماعی اینترنتی در مورد “جلسه مجلس خبرگان رهبری در خردادماه ۱۳۶۸”، گفت: دشمنان هیچ وقت در ایجاد دسیسه و دسیسه برای ضربه وارد کردن به نظام جمهوری اسلامی ایران دست برنمی دارند و تمام نقشه های آنها با تدبیرهای حکیمانه مقام معظم رهبری، روشنگری مراجع معظم تقلید و علما، بصیرت روحانیون و حضور مستمر مردم در عرصه های انقلابی و مردمی، خنثی شده هست.

کارشناس حوزه دین و فرهنگ، دنبال کرد: دشمنان بدانند که کارهای آنها مثل آتش زدن و خراب کردن مساجد و حسینیه ها و قتل مردم، توان ندارد باعث دوری مردم از ولایت فقیه شود، لکن این خصومت ها حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را نزد مردم، عزیزتر و دوست داشتنی تر می کند.

موسس حوزه علمیه امام حسین(ع) شهر ری با اظهار اینکه امام خمینی(ره) فرمودند “پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت و کشور، آسیبی نرسد”، افزود: همان گونه که زنده یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی بیان کرده بود؛ مقام معظم رهبری مورد تایید و علاقه امام خمینی(ره) بودند، در نتیجه پخش فیلمی در مورد نحوه انتخاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در سال ۱۳۶۸ به عنوان رهبر معظم انقلاب، هیچ خللی در شان و مقام ولایت فقاهت وی وارد نیاورده هست.

حسینی مازندرانی در ادامه با تسلیت درگذشت عده ای از هموطنانمان در سانحه تلخ و جانسوز “نفتکش سانچی” اظهار کرد: گاهی بروز چنین حوادثی، ناگزیر و خارج از عزم مردم هست، در نتیجه باید به طور مستمر تسلیم قضای الهی بود و به خداوند توکل کرد.

وی گفته بود: بروز حوادثی مثل فروریختن ساختمان پلاسکو در سال ۹۵، زلزله موخر در غرب کشور و سانحه نفتکش سانچی، تذکری به ما هست تا یادمان باشد دنیا محل عبور هست و تنها افرادی که اهل تقوی، ایمان و اخلاص باشند و جلب رضایت خداوند و امام زمان(عج) را دنبال می کنند، در دنیا و آخرت، موفق می باشند.

این مطلبو از دست ندید!  جوابی بر شبهات تاریخی جلسه خبرگان ۶۸

مفسر قرآن کریم دنبال کرد: مسئولین کشور بکوشند تا چنین مشکلاتی برای جوانان زحمتکشی مثل آتشنشانان و خدمه نفتکش ها، پیش نیاید. مسئولین علاوه بر این برای کاهش دردهای و رنج های آسیب دیدگان و علاوه بر این برطرف تورم و گرانی ها کوشش کنند.

مسئول حوزه علمیه امام حسین(ع) گفت: آدم دیندار و باتقوی با رویت واقع شدن حوادث تلخی مثل زلزله، بیشتر از گذشته به یاد خدا می افتد و زیادتر به فکر ارزیابی اعمال خود می افتد.

حسینی مازندرانی در ادامه با اشاره به طرح بعضی اختلاس ها و سواستفاده ها از سوی مسئولان شهری تهران در فضای سایبری، افزود: مردمی که دچار مشکلات اقتصادی بسیاری می باشند و بعضی از فرزندان آنها بیکار می باشند، با اطلاع از این سرقت ها و اختلاس ها، از دست مسئولین کشور، ناراحت و ناراحت می گردند. چنین سرقت ها و حقوق های نجومی زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی در ادامه اظهارات خود، با اظهار اینکه گاهی با رویت وضع اخلاقی و تحصیلی طلاب، از شدت ناراحتی، اشک می ریزد و تاسف بسیار می خورد، اظهار کرد: مراجع معظم تقلید و علمای بزرگوار با تحمل مشکلات مالی بسیار و با تکیه به خداوند متعال و توسل به اهل بیت(ع)، به مقام های عالی معنوی و عرفانی رسیده اند.

استاد اخلاق افزود: طلاب به عنوان شاگردان امام صادق(ع) و سربازان امام زمان(عج) باید باتقوی و اهل تحصیل، پژوهش، مطالعه و مباحثه باشند.  نماینده مراجع معظم تقلید اظهار کردند: مشی و گفتار طلاب باید در مسیر رضایت امام زمان(عج) باشد، هرچند بعضی طلاب، با کارهای و کارهای خود، دل حضرت مهدی(عج) را به درد می آورند.

مسئول حوزه علمیه با انتقاد از بعضی مسئولین که در پی خراب کردن مسئولین سابق کشور می باشند، افزود: امام صادق(ع) فرمودند ” هر که به آسیب مومن، مطلبی بگوید و قصدش، ریختن آبروی مردم باشد و اینکه وی را از چشم مردم بیاندازد، خداوند وی را از دوستی خود دور می داند؛ و شیطان هم وی را از خود می راند و می گوید، وی را نمی پذیرم”(اصول کافی، جلد چهارم، صفحه ۶۲).

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.