آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دفتر مجمع نمایندگان تهران در ری، فرصتی برای اعتلای توسعه و فرهنگ شهرستان است

45028_710

به گزارش راگانیوز ،  نماینده ارباب جراید در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری اظهار امیدواری کرد که با افتتاح این دفتر شاهد تاثیر گذاری نمایندگان بر فرهنگ، اقتصاد، عمران و توسعه همه جانبه شهرستان باشیم.

«رضا فغانی»،  فعال رسانه ای شهرستان ری خاطرنشان کرد: افتتاح این دفتر فرصت طلایی و خوبی را مهیا می کند تا با استفاده از فکر و اندیشه همه نخبگان اقشار شهرستان ری، به این خطه مذهبی، تاریخی و شهید پرور و قهرمان پرور خدمت ویژه کنیم.

وی افتتاح  دفتر نمایندگان تهران در ری را  نمایش وحدت و همدلی بین گروهها و فعالان سیاسی و حتی غیرسیاسی شامل ورزشکاران و کارگران و خیلی از قشرهای دیگر شهرری دانست و اظهار داشت: در روز افتتاح دفتر مجمع نمایندگان شاهد حضور همه اقشار سیاسی در آیین افتتاحیه بودیم که این موضوعی حاکی از آن است که نمایندگان مجلس متعلق به همه مردم و فارغ از گرایشات سیاسی خدمتگزاراهالی شهرستان هستند .

سردبیر دوهفته نامه آوای ری  یادآور شد: نمایندگان مجلس باید با تصویب قوانین خوب به فکر آسایش و آرامش مردم باشند و قطعا  این دفتر ارتباطات مردمی به همین منظور افتتاح شده است.

وی افتتاح دفترنمایندگان محترم تهران را در شهرری، برای مردم جنوب تهران منشاء خیر و برکت دانست و بیان داشت : با برگزاری جلسات هم اندیشی با نخبگان شهرری مسایل و مشکلات شهرستان ری را در زمینه های آسیب های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و دیگر حوزه ها به بحث و بررسی قرار داده و ضرورت دارد این دفتر از تمام ظرفیت های شهرستان بهره مند شود.

نماینده ارباب جراید در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری اظهار امیدواری کرد با افتتاح این دفتر شاهد تاثیر گذاری نمایندگان بر فرهنگ، اقتصاد، عمران و توسعه همه جانبه  شهرستان باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.