آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دفتر مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی در شهر”ری” افتتاح شد

به گزارش راگانیوز به نقل از وابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، دفتر مردمی نمایندگان تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با حضور تعدادی از نمایندگان و مسؤولان در شهرری افتتاح شد.

محمدرضا عارف، محسن علیجانی زمانی، پروانه سلحشوری، پروانه مافی، فاطمه حسینی، محمدرضا  بادامچی، سهیلا جلودار زاده، فاطمه ذوالقدر، ابوالفضل  سروش، فاطمه سعیدی، فریده  اولاد قباد، غلامرضا حیدری و داود  محمدی نمایندگان مجلس، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی دیگر از مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم شهرری در این مراسم حضور داشتند.
بر اساس این گزارش دفتر نمایندگان شهرری دومین دفتر مجمع نمایندگان تهران است که بعد از تشکیل مجلس دهم امروز در شهرری افتتاح شد. پیش از این دفتر مجمع نمایندگان استان تهران در اسلامشهر افتتاح شده است.
عارف با ایراد سخنرانی در این مراسم هدف از دایر کردن دفتر مردمی نمایندگان در شهرری را ارتباط نزدیک نمایندگان با مردم دانست و تصریح کرد: نمایندگان تهران در مجلس به طور منظم و برنامه ریزی شده در این دفتر حضور پیدا کرده و مشکلات فردی و منطقه ای مردم جنوب تهران را بررسی و پیگیری می کنند.
محسن علیجانی زمانی نیز  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که ری را قبله تهران نامیده اند، گفت: شهرری مهد پرورش شهدا و مشاهیری است که نام ری را در طول تاریخ پر آوازه کرده اند و لذا به دنبال این هستیم که این شهرستان بتواند هویت سیاسی و اجتماعی خود را کسب کند.
وی به مشکلات بهداشت و درمان شهرری اشاره کرد و ابراز کرد: عملیات احداث بیمارستان میلاد جنوب تهران به زودی در شهرستان ری آغاز می شود.
سهیلا جلودارزاده با توجه به اینکه ری نماینده مستقل در مجلس ندارد، گفت: بسیاری از آلودگی های تهران به سمت شهرری سرازیر می شود و این منطقه جنوبی به‌عنوان آلوده‌ترین منطقه به لحاظ زیست‌محیطی در تهران و حومه به شمار می‌رود.
وی تصریح کرد: همه ۳۰نماینده تهران باید از نزدیک مشکلات ری را مشاهده کرده و جهت رفع آنها خدمت رسانی کنند چرا که مردم ری نیز به آنها رأی داده اند.
فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در این مراسم گفت: افتتاح دفتر مردمی نمایندگان مجلس در شهرری، بابی برای حل مشکلات مردم و معضلات زیست محیطی در شهرری است.
جمالی پور افزود: ارتباط نزدیک نمایندگان و مردم باعث رفع بسیاری از معضلات شده و همدلی و یکپارچگی بین مردم و نظام ایجاد می کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.