آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دفتر مردمی نمایندگان تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس در شهرری افتتاح شد

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی

به گزارش راگانیوز ، دفتر مردمی نمایندگان تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان و مسؤولان در شهرری افتتاح شد.

بر اساس این گزارش مراسم افتتاحییه با حضور محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس دهم، تعدادی از نمایندگان مجلس  تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس، هدایت الله جمالی‌پور فرماندار ویژه شهرری و مسئولان این شهرستان  برگزار شد.

در این مراسم عارف گفت: هدف از افتتاح دفتر مردمی نمایندگان تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ارتباط نزدیک نمایندگان با مردم و رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی موجود است.

محسن علیجانی‌زمانی نیز در این مراسم اظهار داشت: رویکرد نمایندگان در دوره مجلس دهم نظارت بر حسن اجرای قوانین و حضور در متن مردم است.

وی افزود: نظارت به اجرای برنامه‌ها سبب کاهش هزینه‌ها و حضور نمایندگان در متن مردم موجب لمس مشکلات می‌شود و این مهم با ایجاد دفاتر مردمی نمایندگان مجلس محقق می‌شود.

علیجانی‌زمانی با بیان اینکه ری قبله تهران است، ابراز کرد: شهرری بلادی مذهبی و باستانی است که شهدا و بزرگان بسیاری را در خود پرورش و جای داده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به شهرستان ری گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور نود میلیارد تومان هزینه برای ساخت بیمارستان هفتم تیر اختصاص یافت همچنین پیگیری بیمارستان میلاد شماره دو در راس کارهای نمایندگان  تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی است.

وی در پایان با تاکید به اینکه رفع موانع تولید و مشکلات اقتصادی از مهم‌ترین وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، بیان داشت: ارتقاء امور کشاورزی و صنعت از مهم‌ترین دغدغه نمایندگان و مسئولان است که با کمک و یاری مردم و مسئولان این امر نیز در شهرری برطرف می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.