آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دوازدهمین همایش بزرگ مسئولین هیات های مذهبی باقرشهر و کهریزک برگزار شد

 

به گزارش راگانیوز ، با نزدیک شدن به ماه محرم همایش بزرگ مسئولین هیات های مذهبی باقرشهر و کهریزک روز جمعه نهم مهر ماه در سالن عطریاس شهرداری باقرشهر برپا شد .

آیت الله کازرونی عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت الله موسوی امام جمعه باقرشهر، دکتر جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر، اعضای شورای کهریزک، معاون سیاسی و انتظامی بخشداری، سرهنگ بابایی جانشین سرکلانتری نهم شهرستان ری، رئیس اداره ورزش و جوانان در این مراسم حضور داشتند .

اسدی با اشاره به اهمیت هیات های مذهبی در حوزه سیاسی ، شهری و امنیتی اظهار داشت : هر سال با نزدیک شدن به ماه محرم ماه عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) شهر رنگ و بوی دیگری به خود می گیرد از این رو همایش مسئولین هیات های مذهبی جهت هماهنگی های لازم برگزار گردید .

مسئول ستاد ساماندهی هیات های مذهبی باقرشهر با اشاره به حضور چشمگیر مسئولین هیات های مذهبی ، روحانیون ، امام جماعت مساجد در این مراسم ، افزود : از آنجایی که عزاداری ها باید از انحراف دور باشند و روش های ناب اسلامی و سنتی که نشان از قدمت عزاداری سید و سالار شهیدان است ترویج داده شود لذا در این همایش الزامات و ضرورت ها با توجه به شرایط موجود به مسئولین هیات های مذهبی گفته شد .

اکبر اسدی با اعلام اینکه بسته های فرهنگی تهیه شده به حضار ارائه شد ، تصریح کرد : در این مراسم از 5 هیات مذهبی که سال گذشته عملکرد خوبی در عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع) داشته اند با اهدا لوح سپاس ، تجلیل و قدردانی به عمل آمد .

وی با شاره به اینکه سخنران ویژه این مراسم آیت الله کازرونی عضو خبرنگان رهبری بودند ، خاطر نشان کرد : تمام تلاش و سعی خود در این همایش نموده ایم تا طبق هرسال برنامه های خاص و ویژه ای  برای ایام محرم داشته باشیم و با معرفت و شناخت قیام امام حسین (ع) ، ایمان و باوری قوی در ذهن و قلب و جامعه حادثه عاشورا زنده نگه داریم و سال به سال پر شورتر از قبل به عزاداری برای امام حسین (ع) و یارانش بپردازیم .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.