آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دوازده فروردین عید بزرگ ما در کشور ایران است

 

به گزارش راگانیوز ، حجت الاسلام و المسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته که در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با حضور گسترده مردم مومن و خداجوی ری برگزار شد، نمازگزاران را به تقوای الهی و پرهیزکاری دعوت کرد.

شاهچراغی گفت: در ماه رجب بیشتر مراقب اعمال و کردارمان باشیم چرا که بنده خدا بودن یعنی معصیت ها را ترک کنیم.

وی با بیان اینکه خواندن حدیث، قرآن، دعا و استغفار در ماه رجب فضیلت بسیاری دارد، افزود: در این ماه نورانی هفتاد مرتبه استغفار هرروز به هنگام صبح و غروب سفارش شده است.

امام جمعه شهرری با اشاره به دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: عید بزرگ ما در کشور همین روز است چرا که خداوند نعمت جمهوری اسلامی را برما عطا کرده است و ما باید قدردان آن باشیم.

شاهچراغی بیان کرد: از وظایف مهم ما این است که از این نعمت بزرگ که نظام، امام و خون شهدا به ما دادند محافظت کنیم.

وی حضور مردم در صحنه را یکی از مواردی دانست که می توان قدردان نعمت جمهوری اسلامی بود و افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورا  وظیفه ای است بر عهده همه ما می باشد.

امام جمعه شهرری با بیان اینکه امروز حاکمیت الله در کشور ما حکمفرماست، تصریح کرد: جدای از حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی، خاندان پهلوی ۵۷ سال بر مردم ما ظلم کردند.

شاهچراغی به سخنان مقام معظم رهبری در نوروز۹۶ اشاره کرد و گفت: با ورود کالاهای قاچاق باید برخورد جدی صورت بگیرد و همچنین مردم از تولیدات داخلی استفاده کنند.

وی تاکید کرد: مراجع تقلید باید از حکم حکومتی رهبر معظم انقلاب اطاعت بکنند و نسبت به این موضوع که ایشان فرمودند؛ استفاده از کالاهای خارجی که مشابه داخلی آن وجود دارد حرام است، فتوا بدهند.

امام جمعه شهرری خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی، آمریکا و همه کشورها بدانند که ایران قدرتی دارد که شاه را سرنگون کرد، صدام را به خاک مذلت کشاند و دشمنان امروز را نیز پشیمان خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.