آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دوره تخصصی مدیریت بحران در شهرداری قرچک برگزار شد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک، محسن خرمی شریف در این خصوص اظهار داشت: در تاریخ حیات بشر همواره جان و مال انسان‌ها دستخوش حوادث طبیعی و سوانح پیش‌بینی‌نشده بوده است که گاهاً آثار و خسارات ناشی از آن در تاریخ ماندگار بوده و کشورما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و پیوسته در معرض خطرات و حوادث طبیعی گوناگون است.
وی افزود: با توجه به نزدیک بودن شهرستان قرچک به تهران باوجود گسل‌های متعدد در اطراف تهران و سوانح جاده‌ای حساسیت فراگیری مهارت‌ لازم و ضروری می باشد، در همین راستا آماده‌سازی کارکنان برای اداره بحران ها و نیز پیش بینی و پیشگری از حوادث غیرمترقبه نقش بسزایی دارد.
شهردار قرچک تصریح کرد: شهرداری قرچک به همین منظور در جهت آماده‌سازی کارکنان و مدیران و تجهیز علمی و مهارتی قبل از هرگونه حادثه و بحران نسبت به برگزاری دوره‌های مرتبط با مدیریت بحران اقدام کرده است.
خرمی شریف خاطرنشان کرد: کلاس های آموزش مدیریت بحران توسط اساتید دانشگاهی مدیریت بحران برگزار شد، راهکارهایی برای پیشگیری و مقابله با بحران و سوانح برای مجموعه مدیران  و کارکنان شهرداری تدریس شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.