آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دوره جریان شناسی نحله های انحرافی در شهرری برگزار شد

وی افزود: نظام شیعی ایران همواره مورد تهاجم غرب و استعمار قرار داشته و آن ها سعی داشتند، از طرق گوناگون به شیعه علوی ضربه وارد کنند، این اقدامات در دوران صفویه شدت گرفت، اما روحانیون همواره با شیوع این افکار منحرف مبارزه کردند، ولی دشمنان هرگز از ضربه زدن به تفکر شیعی نا امید نشده و دست بر نداشتند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری با بیان این که نحله های کمونیسم، بهائیت، لائیک، لژفرماسیون، طرفداران غرب، حزب توده، حزب خلق و از این قبیل، گوشه ای از تلاش استعمار برای به انحراف کشاندن اعتقادات مردم است.

کنگرلو افزود: از این رو باید همه، به ویژه روحانیون و کارشناسان مذهبی هوشیار بوده و در برابر این انحرافات بایستند و این دوره های ضمن خدمت در جهت آگاه سازی و جریان شناسی و ارتقاء سطح دانش برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی کنگرلو، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دوره آموزش ضمن خدمت با موضوع پرسش و پاسخ اعتقادی با گرایش جریان شناسی نحله های انحرافی با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان ری و اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان و با حضور کارشناسان دستگاه های اجرایی و شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان ری برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.