آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دولت تدبیر و امید توجه خاصی به روستاییان دارد

به گزارش راگانیوز ، هادی تمهیدی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان ری در آخرین روز از برگزاری چهارمین نمایشگاه تخصصی دستاودها و توانمندی های دهیاری ها ، روستاییان و عشایر شریف استان تهران  که به  میزبانی  شهرستان پاکدشت برگزار شد گفت: نمایشگاه از کیفیت خوبی برخوردار است و محصولات و صنایع متنوعی در آن عرضه شده که این نشان از بالا بودن ظرفیت های روستایی و عشایری ماست .
وی ادامه داد : دولت تدبیرو امید توجه خاصی به روستاییان داشته و با تقویت تولیدات روستایی و ارائه خدمات مناسب به مراکز توانمندیهای روستایی شاهد رشد و توسعه بیش از پیش آنها می باشیم .
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان ری افزود : بخشی از روستاهای استان تهران علیرغم اینکه در سایه ی پایتخت  قراردارند اما با محرومیت های زیادی به نسبت روستاهای دور افتاده کشور مواجه هستند  که به لطف خدا دولت تدبیر و امید درچند ساله گذشته توانسته تا حد قابل قبولی بخشی از این محرومیت ها را بزداید .
تمهیدی در پایان گفت : دولت تدبیر و امید با وجود تحریم های خارجی و کمبود منابع مالی با صرفه جویی در مباحث مختلف توانست اعتبارت مناسبی را به روستاها تخصیص دهد که این امر در بهبود شرایط روستاییان موثر بوده است .
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.