آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دومین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان “ری” برگزار شد

به گزارش راگانیوز ، امین بابایی رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ری طی سخنانی در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه با اشاره به دستورالعمل های ابلاغی از سوی استانداری تهران اظهار داشت: کمیته در چارچوب وظیفه ستادی خود باید اصل بی طرفی را در برگزاری انتخابات رعایت نماید و با حضور پر رنگ و اثر گزار خود در برگزاری وظیفه ذاتی خود را در تشویق مردم و زمینه سازی حضور حداکثری مردم ایفا نماید.
رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ری در ادامه با بیان اینکه وظیفه اصلی ما صیانت از رای مردم است افزود: در بحث انتخابات وظیفه ما فقط تشویقی و تلاش برای مشارکت حداکثری و صیانت از رای مردم است.
امین بابایی در ادامه بیان داشت: رسالت این کمیته، اطلاع رسانی دقیق و سریع، جهت ایجاد فضای شفاف انتخاباتی و تنویر افکار عمومی است و در این راستا، در زمینه تبلیغات محیطی، این کمیته تا پیش از شروع موسم تبلیغات با چاپ و نصب بنرهایی با پیام های ترغیب به شرکت در انتخابات که برگرفته از کلام امام راحل، مقام معظم رهبری و رئیس محترم جمهوری بود، در جهت پرشورتر شدن فضای کلی انتخابات و ایجاد فضای سیاسی تلاش کرد.
وی با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در شهرستان ری بیان اشت: در طول دوران خدمت دولت تدبیر و امید میلیاردها تومان اعتبار از محل عوارض آلاینده ها در جهت توسعه و ابادانی شهرستان ری تزریق شده است که این حجم اعتبار جذب شده در شهرستان ری بی سابقه است.
بابایی در ادامه افزود: یکی از شاخص های مهم توسعه پایدار و حرکت به سمت مهاجرت معکوس تقویت پایگاههای روستایی است که در این حوزه در سطح شهرستان ری اقدامات خوبی صورت گرفته است و شایسته است با اطلاع رسانی جامع و دقیق جزییات اقدامات و خدمات ارائه شده در حوزه های کشاورزی، روستایی، عمرانی و خدماتی به اطلاع مردم رسانده شود.
بابایی با بیان اینکه شرح وظایف کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی هیچ تداخلی با وظیفه ذاتی روابط عمومی ها ندارید تصریح کرد: روابط عمومی دستگاهها بر مبنای وظیفه ذاتی خود در خصوص اشاعه خدمات دولت موظف به انتشار عملکرد و خدمات ارائه شده در طول دوران فعالیت دولت تدبیر و امید می بایست نسبت به انتشار و انعکاس مجموعه خدمات و دستاوردهای دولت در حوزه زیر مجموعه خود در غالب نصب پوستر و بنرهای تبلیغاتی اقدام نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.