آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دومین دوره مسابقات استارتاپ ویکند شبکه های ارتباطی و حمل و نقل در دانشگاه یادگار امام شهرری برگزار شد

به گزارش راگانیوز ،چهارمین دوره رقابت ملی حمل و نقلی با عنوان دومین استارتاپ ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) با حضور  ۱۵۰ نفر شرکت‌کننده از  ۱۷ استان کشوربرگزار شد.

این مسابقات با هدف آماده سازی فضای کار تیمی برای رسیدن دانش آموزان و دانشجویان دارای ایده به موفقیت و آینده ای روشن برگزار شد در روز نخست  ایده‌ها نام‌گذاری و در۶۰ ثانیه ارائه شد و  پس از داوری‌ها، تیم‌های شرکت‌کننده با هدایت مربی‌های خبره برای ساختن آینده‌ای پویا تلاش کردند  و ۱۰ ایده برتر پذیرفته و با آموزش در کارگاه تیم‌سازی برای رسیدن به ایده مورد نظر یارگیری کردند که در پایان به ۳ ایده برتر جوایز مادی و معنوی ویژه ای اهدا شد.
در این استارتاپ، شرکت‌کنندگان توسط مربیانشان هدایت و با توجه به مشکلات جامعه ایده‌هایی را مطرح کرده و این واحد دانشگاهی فضا و امکاناتی را در اختیار آنان قرار داد تا ایده خود را به مرحله عملیاتی برسانند ، در این مسابقات تیم گروه دیجی هرتس مقام اول را کسب کرد  .
لازم به ذکر است دانشگاه واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری به‌عنوان قطب شبکه‌های ارتباطی و حمل نقل در بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشورشناخته شده  است .

در پایان این مراسم ضمن تجلیل نفرات برتر  ازکتاب  شیکه های ارتباطی و حمل و نقل دانشگاه آزاد رونمایی شد.

https://raganews.ir/68396.html

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.