آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دومین محموله کمکی از شهرداری منطقه 20 تهران به مناطق زلزله زده ارسال شد

به گزارش راگانیوز ، احمد صفوی افزود: همچنان عملیات رفت و روب و نخاله برداری معابر شهری شهرستان ثلاث باباجانی ادامه دارد و کمک شهرداری منطقه 20 درراستای نیاز زلزله زدگان به خدمات بیشتر به ویژه در خصوص افزایش امکانات و تجهیزات بهداشتی سعی در کمک رسانی بیشتر به این منظقه را دارد.
وی افزایش امکانات و تجهیزات بهداشتی را از نیازهای اولویت دار اماکن زلزله زده برشمرد، افزود: با ارسال سری دوم تجهیزات و ماشین آلات شهرداری منطقه 20، سرویس های بهداشتی تعبیه شده در شهرستان ثلاث باباجانی به 84 چشمه افزایش یافت.
وی ادامه داد: 2 دستگاه فان حمل زباله، 2 دستگاه واترجت، یک دستگاه تانکر 15 هزارلیتری، 500 کیلو نایلون زباله نیز به کاروان عملیاتی مستقر در شهرستان ثلاث باباجانی اضافه شد تا عملیات رفت و روب و نخاله برداری معابر با سرعت بیشتری انجام شود.
شهردار منطقه 20 یادآور شد: 200 مخزن 1100 لیتری در معابر و اردوگاه های اسکان موقت زلزله زدگان نصب شده است و عوامل امورشهری نیز به صورت روزانه و مستمر عملیات رفت و روب و جمع آوری نخاله های معابر را انجام می دهند.
منطقه 20 (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.