آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دومین نشست شورای اداری شهرستان ری در سال جاری برگزار شد

به گزارش راگانیوز ، شاهچراغی امام جمعه شهرری، معاونان فرماندار، روسای ادارات، بخشداران، دهیاران و شهرداران شهرستان ری از دیگر شرکت کنندگان در این جلسه بودند.
فرماندار ویژه شهرستان ری در این جلسه گفت: فرمانداری ویژه شهرستان ری پیرو سیاست های دولت مبنی بر رفع محرومیت در روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان و پدیده حاشیه نشینی در شهرهای بزرگ کارهای ارزشمندی را در روستاهای شهرستان ری انجام داده است.
هدایت الله جمالی پور افزود: توسعه و بازسازی راه ها و آسفالت معابر خاک در روستاها ، توجه به بهداست و درمان روستایی، بهسازی معابر و آب شرب روستایی، تهیه و بازنگری طرح های هادی و صدور اسناد مالکیت روستایی از مهمترین اقدامات فرمانداری ویژه شهرستان ری در روستاها می باشد.
وی به خدمات صورت گرفته در حوزه آب روستاهای شهرستان ری در چهار سال گذشته اشاره کرد و خاطر نشان کرد: آب شرب روستاهای شهرستان ری در ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم از لحاظ کیفیت و سختی شرایط خوبی نداشت ولی امروز با اتصال آب شربت این روستاها به سد ماملو و ایجاد مخازن مختلف از لحاظ کیفیت و فشار آب شرایط خوبی دارد.
جمالی پور در ادامه به کارهای صورت گرفته در بخش شهری شهرستان ری در مدت دولت یازدهم اشاره کرد و اظهار داشت: فرمانداری ویژه شهرستان ری در جهت جبران عقب ماندگی 40 ساله این شهرستان در ارتفاء سطح شهری گام های خوبی برداشت و توانست قول ارتقاء نیروی انتظامی را از حالت سرکلانتری به ستاد فرماندهی را بگیرد و همچنین با تلاش های صورت گرفته نام ری در شورای شهری تهران درج شد.
وی خاطر نشان کرد: فرمانداری ویژه شهرستان ری در جهت ارتقاء ساختار اداری شهرستان ری گام های خوبی برداشته به زودی شاهد تغییرات در این ساختار خواهیم بود.
امام جمعه شهرری نیز در بخش دیگر این جلسه با اشاره به این حدیث امام رضا(ع) که می فرماید: بهترین افراد کسانی هستند که دیگران از زندگی آنان سهمی داشته باشند اظهار داشت: مسئولان باید به گونه ای به مردم خدمات رسانی کنند که عفیف ترین مردم از این خدمات بهرمند شوند.
سید علی شاهچراغی گفت: مسئولانی که امروز در مسند قدرت هستند باید با تمام وجود به گونه ای عمل کنند که مردم از خدمات آنان بهرمند شوند و گره از کارشان باز شود.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.