آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دیدار صمیمانه شهردار باقرشهر با مدیرعامل جدیدسازمان بهشت زهرا(س)

به گزارش  راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر در این دیدار صمیمانه شهردار باقرشهر ضمن عرض تبریک به مناسبت انتصاب دکتر سعید خال به سمت مدیرعامل جدید سازمان بهشت زهرا (س) گفت: مدیرانی که از بدنه خود سازمان انتخاب می شوند قطعاً مدیران موفقی هستند زیرا با تمامی نقاط قوت و ضعف سازمان آشنایی کامل دارند و همین شناخت موجب پیشرفت ومدیریت بهتر آنها می گردد.
ناصری پور سازمان بهشت زهرا را سازمان بزرگ و تاثیرگذار در منطقه سرزمینی شهر باقرشهر دانست و افزود: امیدواریم  با تعاملات سازنده و همکاری های لازم بین سازمان بهشت زهرا و شهرداری باقرشهر بتوانیم مشکلات موجود را به حداقل رسانده و زمینه خدمات خوب به شهروندان را فراهم سازیم.
در ادامه این دیدار دکتر سعید خال مدیرعامل جدید سازمان بهشت زهرا(س) ضمن تقدیر و تشکر از حضور شهردار باقرشهر به ارائه گزارشی از شیوه خدمات رسانی در این سازمان پرداخت .
وی افراد شاغل در این سازمان را افرادی پاک و زحمت کش دانست و افزود: بیشتر کارکنان این سازمان از شهروندان باقرشهر و روستاهای اطراف هستند و همین موضوع برای بنده بسیار مسرت بخش است
وی در پایان گفت که با همکاری شهرداری و سایر مسئولین منطقه ان‌شاءالله می‌توانیم گام‌های موثرتری در جهت عمران وآبادانی میهن عزیزمان برداریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.