آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دیدار فرماندار شهرستان ری از دفتر مرکز رسانه ای آفتاب

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، ظهر امروز معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری به مناسبت روز خبرنگار از مجموعه دفتر رسانه ای آفتاب دیدن کرد.
در این دیدار که با حضور مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرری و جمعی از خبرنگاران مجتمع رسانه ای آفتاب صورت گرفت فرماندار شهرستان ری ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و روز خبرنگار بیان کرد: رسانه بعنوان رکن سوم دمکراسی نقش اساسی در توسعه و پیشرفت کشورها و دفاع و صیانت از آزادی های مشروع و حقوق مردم دارد.
جمالی پور افزود: خبرنگاران به عنوان سربازان این عرصه بار سنگین اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و دفاع از حقوق مشروع مردم را به دوش می کشند، و این رسالت بسیار مهم، سنگین و پر خطر از جایگاه معنوی و انسانی والایی در جامعه برخوردار است و تکریم اصحاب آن تکریم حقوق مردم است.
فرماندار ویژه شهرستان ری با گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار اظهار کرد: روز خبرنگار فرصتی است تا ضمن گرامیداشت یاد شهدای عزیز خبرنگار از زحمات خبرنگاران عزیز که در کسوت خبر رسانی صحیح و اخلاقی با جدیت و تعهد ، اخبار و اطلاعات را با هدف ارتقاء سطح آگاهی و رشد فرهنگ عمومی جامعه بدون غلو منتشر می کنند تشکر و قدردانی شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اینجانب نیز ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران عزیز و سربازان راه قلم به ویژه خبرنگاران عزیز فعال در شهرستان ری برای این عزیزان توفیق روز افزون در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.