آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دیدار مدیرعامل آبفا با بانوان همکار به مناسبت گرامی داشت روز زن

  
به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی ابفا ، به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت  ام ابیها ، حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن ، مدیر عامل آبفای منطقه6- شهر ری با بانوان همکار دیدار کرد و روز زن را به آنها تبریک گفت.

   اصغر کرمی در این دیدار که با حضور سید علی حسین زاده معاون مالی و پشتیبانی، سید مرتضی میرآبادی مدیر روابط عمومی و امیری مشاور امور بانوان شرکت برگزار شد؛ طی سخنانی ضمن تجلیل از مقام مادر، جایگاه زنان را  در کشور اسلامی ایران ممتاز برشمرد و حضور آنهارا در عرصه های مختلف کار و تلاش به ویژه در آبفای منطقه ارزنده و تاثیزگذار دانست.

   وی با ابراز رضایت از عملکرد بانوان شرکت، از کار و تلاش آنها هم پای مردان قدردانی کرد و گفت: زنان و مادران این سرزمین با کار و تلاش خود هم پای مردان، نشان دادند که قادر به انجام هر کاری هستند و هیچ کمبودی نسبت به مردها ندارند.

   مدیرعامل شرکت در پایان این دیدار ولادت با سعادت دخت نبی گرامی اسلام و آغاز سال نو را به همکاران تبریک گفت و با اهدای گل به بانوان همکار، از مقام ارزشمند مادر و جایگاه ویژه‌ی زن تجلیل کرد.

   همچنین در این دیدار بانوان همکار نظرها، درخواست ها و مشکلات خود در زمینه‌ های مختلف به ویژه در امور بانوان را با مدیرعامل شرکت در میان گذاشتند و وی نیز به سوال ها و درخواست های مطرح شده پاسخ گفت.

   هم اکنون تعداد 75 همکار زن در قالب نیروهای رسمی، قرارداد مدت معین، نیروی انسانی،حجمی و برون سپار در آبفای منطقه6- شهرری مشغول به کار هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.