آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دیدار نوروزی شهردار و مدیران شهرداری باقرشهر با اعضای شورای اسلامی باقرشهر+ تصاویر

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ظهر روز گذشته شهردار و مدیران شهرداری باقرشهر با اعضای شورای اسلامی باقرشهر دیدار کردند.
در این دیدار صمیمانه شهردارباقرشهر ضمن تبریک سال نو به اعضای شورای اسلامی گفت:بسیارخرسندم که در اواسط سال ۹۶ در خدمت شما همکاران عزیز بوده ام که با وجود مشکلات فراوان توانستیم سال را به خوبی پشت سر بگذاریم و با رضایت به پایان برسانیم.
وی در ادامه اظهار داشت : امیدواریم سال ۹۷ را با قدرت و همت بیشتری آغاز کرده و با پیگیری و لطف خداوند به کلیه امور شهر و شهورندان رسیدگی کنیم و مشکلات را حل و فصل نماییم.
علیرضا ناصری پور تصریح کرد: رسیدگی به امور فضای سبز،زیباسازی،عمران و ترافیک در اولویت کارهای مجموعه شهرداری باقرشهر درسال جدید قرار دارند که با تلاش و همت همکاران مجموعه شهرداری به نحو احسن انجام خواهیم داد.
رئیس شورای اسلامی باقرشهر در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت سال نو؛ افزود: از زحمات صادقانه و بی دریغ مسئولین و پرسنل شهرداری باقرشهر تشکر می نماییم که شهر را برای خود می دانند و از هیچ تلاشی فرو نمی گذارند.
مجتبی پرک با اشاره به شعار سال ۹۷ گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۹۷ را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند و برماست تا در راستای تولیدات داخلی و کالای ایرانی به سهم خود قدم های مثبتی برداریم و برای ترویج و گسترش اقتصاد کشورمان تلاش کنیم.
وی در پایان یاداور شد: در سال 96 کارهای کیفی و زیربنایی بیشتر از امور عمرانی در باقرشهر صورت گرفت و یکی از امور مثبت در دوره پنجم شورای اسلامی باقرشهر جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز بوده است و امیدواریم در سال ۹۷ کارهای عمرانی بیشتری انجام دهیم .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.