آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی: ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) در حسینیه‌های شهرستان ری تبیین می‌شود

به گزارش راگانیوز ؛ حجت الاسلام علی کنگرلو اظهار داشت: مراسم نوحه خوانی مداحان اهل بیت (ع) و سخنرانی مبلغان و روحانیون در خصوص شخصیت امام خمینی (ره) از دیگر برنامه‌هایی است که درشب سالگرد ارتحال آن حضرت برگزار می‌شود.

وی تعمیق و تبیین اندیشه‌های ناب معمار کبیر انقلاب اسلامی برای نسل جوان را ضروری دانست و افزود: دشمن تمامی توان خود را برای از بین بردن ارزش‌های دینی، اسلامی و انقلاب به کار گرفته تا جوانان را از آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل، شهدا و مکتب قرآن دور کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری یادآور شد: تمام آزادی خواهان جهان مدیون امام راحل هستند، زیرا امام خمینی (ره) به همه ملت‌های جهان درس آزادگی، شجاعت و ایستادگی در برابر زورگویان و ستمگران را داده است.

وی عنوان کرد: آشنایی جوانان با افکار معمار کبیر انقلاب اسلامی امت نقش مهمی در تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد و بر همین اساس، نیاز آشنایی جوانان و نوجوانان با اندیشه‌های امام راحل مضاعف می‌شود.

حجت الاسلام کنگرلو گفت: شخصیت سیاسی و فرهنگی امام راحل موضوعی مورد توجه به ویژه برای نسل جوان امروزی به شمار می‌رود که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی ۷۷۰ هزار نفر در جنوب پایتخت واقع شد.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.