آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

راهپیمایی بزرگ صیانت از حریم خانواده در شهرری+ تصاویر

به گزارش راگانیوز ، بیست و یکم تیرماه به مناسبت حمله قشون سفاک رضاخان پهلوی به معترضان کشف حجاب در مسجد گوهرشاد و کشته شدن هزاران نفر در این واقعه، روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

به همین مناسبت از روز هفدهم تا بیست و سوم تیرماه که هفته حجاب است، برنامه‌های متنوعی برای ترویج حجاب در سطح جامعه و تاکید بر صیانت از حریم خانواده از سوی ستاد عفاف و حجاب شهرستان ری تدارک دیده شده بود که در طول هفته اجرا شد.

شاخص‌ترین این برنامه‌ها راهپیمایی بزرگ صیانت از حریم خانواده است که امروز بعد از اقامه نماز جمعه از مصلی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) به سمت میدان شهرری برگزار شد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن دست نوشته‌های من حجاب را دوست دارم  و من با حجاب مدافع حرم بی‌بی زینب سلام‌الله علیها هستم، مسیر راهپیمایی را پیمودند و بار دیگر  بصیرت و بیداری خود را به نمایش گذاشتند.

بانوان شهرری با به نمایش گذاشتن حجاب فاطمی خود در این راهپیمایی، همه خواهران و برادران ایمانی خود را به رعایت حجاب اسلامی دعوت کردند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌ گویانی که حجاب را مانع حضور زن در جامعه می‌دانند، زدند.

حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرری، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری، تمهیدی معاون سیاسی فرمانداری ری، مجیدی معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ری، طلوعی فرمانده سپاه حضزت عبدالعظیم(ع)، حجت الاسلام رضایی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضزت عبدالعظیم(ع)، حجت الاسلام مسلمی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه۲۰ و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی در این راهپیمایی همپای مردم بر صیانت از حریم خانواده تاکید کردند. 

در پایان این مراسم، با قرائت بیانیه‌ای در پنج ماده، هجمه‌های دشمنان اسلام محکوم و هوشیاری ملت مسلمان و شهیدپرور ایران در خنثی‌سازی این توطئه‌ها اعلام شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.