آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

راهپیمایی 22 بهمن رفراندومی برای عدم سازش با آمریکا بود/ امروز نوبت مسؤولان است

به گزارش راگانیوز ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرری، ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) را بزرگ‌ترین مصیبت خواند و بیان داشت: پیامبر گرامی اسلام (ص) در میان ستایش‌ها و سفارش‌های خود می‌فرمودند فاطمه را نمی‌توان در وصف گنجاند و فاطمه دختر من بهترین زن در عالم است؛ هر چه کرامت، شرافت و صفات برتر در عالم وجود دارد، برای اوست؛ چون این بانو حلقه فاصله نبوت و امامت است و آنچه وظیفه نبوت بود، را به تکامل رساند.

وی افزود: ویژگی‌های زندگی حضرت فاطمه (س)‌ دین‌مداری بود؛ چون برابر خدای متعال بندگی می‌کرد. عفاف و حجاب، دفاع از حق و درس‌های فراوان دیگری وجود دارد که باید از زندگی این بانو آموخت؛ پس باید در مجالس فاطمیه شرکت کنیم تا با این معنویات بیشتر آشنا شویم؛ چراکه می‌تواند دنیا و آخرت ما را تأمین دهد.

امام جمعه شهرری ضمن تقدیر از مردم انقلابی شهرستان ری افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن استثنایی و تماشایی بود و در شهرری هر سال باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود و پیام راهپیمایی ما را جهان با انسجام و وحدت در اقشار و عقاید مختلف نظاره‌گر بود که پای به‌پای نظام با وحدت پیش می‌روند.

شاهچراغی اظهار داشت: دنیا مقابل این ملت متعجب شد؛ حتی دشمنان در رسانه‌های مختلف خود اعلام کردند که تمام خیابان‌ها زیر پای شعاردهندگان مرگ بر آمریکا به لرزه درآمده است؛ باید توجه داشت این مردم که در راهپیمایی شرکت کردند، مشکلات زیادی اعم اقتصادی و گرانی داشتند؛ اما آنان نسبت به معضلات نجابت نشان داده و به خاطر انقلاب و دشمن مشترک، سخنی از مشکلات به میان نیاوردند.

وی اشاره کرد: این راهپیمایی در واقع رفراندومی برابر ناسازگاری‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و دولت‌های استکباری بود؛ مردم وظیفه خودشان را انجام دادند، حال نوبت مسؤولان است و امروز دیگر باید شنوا باشند.

امام جمعه شهرری افزود: مسؤولان اگر شب و روز تلاش کنند، گوشه‌ای از زحمات این ملت نجیب را نمی‌توانند جواب‌گو باشند؛ تمام مدیران هوشیار باشند و به حاشیه نروند و عمل کنند تا مشکلات از سر راه برداشته شود.

شاهچراغی گفت: بیگانگان و سلطه‌جویان خارج از کشور بر این تصور بودند که مردم به این راهپیمایی پا نمی‌گذارند و دست به اغتشاشات زده و به خیابان‌ها ریخته و ضد نظام شورش می‌کنند و حال شاهدیم که با حضور پرشور ملتمان، دشمن ناامید شده است و دست و پا می‌زند تا بتواند چند نفر از مزدوران را گرد هم جمع آورد و باز اغتشاش دیگری را راه بیندازد؛ چون دشمن برای همیشه از شکست مردم ایران مأیوس شده و این بالاترین پیامی است که با وحدت خود نشان دشمنان دادید.

وی خاطرنشان کرد: مردم هوشیار باشند که دشمن اهدافش ریشه‌کنی دین و مقابله با ولایت و رهبری و همچنین برخورد با روحانیت است؛ حال اینکه روحانیت برای بنیان‌گذاری این نظام نقش اول را ایفا کرده است و بقای آن نیز به نقش روحانیت بستگی دارد.

امام جمعه شهرری گفت: کمربند ایمنی دین و نظام روحانیت است؛ چهار هزار شهید روحانی قبل از انقلاب و بعد از آن تا امروز گواه بی‌ادعایی آنان است؛ چون خود را خدمت‌گزار مردم می‌دانند.

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.