آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رتبه برتر سامانه هوشمند سوخت استان تهران نصیب شهرداری کهریزک شد

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ امیر رمضانی با اعلام این خبر گفت: در همایش بزرگی که با حضور کلان شهرهای کشور(اصفهان، تبریز، شیراز، قم، قزوین و…) و شهرهای استان تهران به میزبانی شهرداری کهریزک برگزار شد از مدیران برتر و فعال در حوزه هوشمندسازی سامانه سوخت تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

وی در ادامه افزود: به منظور ساماندهی ثبت خودروهای سنگین جهت استفاده از سوخت نفت و گاز(گازوئیل)  سامانه هوشمند ثبت سوخت از سوی استانداری های کشور تشکیل شده است که شناسایی و ثبت نام خودروهای نیازمند به سوخت نفت و گاز در فهرست وظایف هریک از متولیان حوزه های حمل و نقل و ترافیک شهرداری های کشور عنوان شده است.

وی افزود:  در این همایش یکروزه که به میزبانی سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری کهریزک برگزار شد؛ عملکرد سازمان های حمل و نقل حوزه کمی و کیفی سازی ثبت خودروها مورد ارزیابی و تجلیل از سوی مسئولان قرار گرفت.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری کهریزک خاطرنشان کرد:در بخش های جانبی همایش چندین شرکت فعال در حوزه تامین سوخت، دستاوردهای نوین خود را معرفی کرده و در بخش اختتامیه همایش نیز از  شهرداری های برتر و توانمند در حوزه هوشمندسازی ثبت خودروهای سنگین در سامانه تقدیر بعمل آمد و سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری کهریزک نیز با ارائه آمار چشمگیر ثبت  خودروهای گازوئیل سوز در سامانه هوشمند ،  لوح تقدیر رتبه برتر حوزه حمل و نقل شهرداری های استان تهران را از سوی معاون استاندار تهران دریافت کرد.

در پایان این همایش  مسئولان حوزه حمل و نقل کلان شهرها و شهرداری های استان تهران، تجربیات ترافیکی خود را ارائه ومورد بررسی قرار دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.