آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رسالت سپاه پاسداران حفاظت و صیانت از ارزش‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: رسالت سپاه پاسداران حفاظت و صیانت از ارزش‌های انقلاب است

 به گزارش راگانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی و دشمن شکن جمعه که با حضور پرشور مردم خداجو در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شده، پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی عدل را از اصول مذهب دانست و اظهار داشت: تقوا تضمین کننده عدالت است و جامعه‌ای که افراد آن پرهیزگار و متقی باشند، عدالت در آن جامعه محقق شده و عدالت در آن جامعه افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در ارتباط با عدالت گفت: باری‌تعالی در آیاتی از قرآن کریم بر عادلانه سخن گفتن تاکید فرمودند و راستگویی و درست‌گویی راه و رسم عدالت است.

امام جمعه شهرری ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شعبان، این ماه مبارک را، ماه پیامبر اعظم (ص) خواند و با اشاره به روز پاسدار و جانباز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را فرزند انقلاب دانست و افزود: رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در قانون اساسی نیز به آن اشاره شده است، حفاظت و صیانت از ارزش‌های انقلاب است.

وی با اشاره به نقش آفرینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: امام خمینی(ره) در ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمودند «اگر سپاه پاسداران نبود کشور نبود».

حجت‌الاسلام شاهچراغی گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس، خنثی‌سازی فتنه‌ 88 و … از مصادیق بارز نقش‌آفرینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول انقلاب اسلامی است.

وی در تشریح علل بغض و کینه استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی(ره) فرمودند «هر جا که دشمن نسبت به شما بغض داشت، بدانید که شما در آن مورد به درستی عمل کرده‌اید.»

امام جمعه شهرری در پایان با اشاره به بد عهدی آمریکا که رهبر معظم انقلاب بارها به آن اشاره فرمودند، تصریح کرد: دشمن امروز تمام توان خود را در اسلام ستیزی و ایران ستیزی به کار بسته‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.