آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رسانه‌ها و خبرنگاران باید دستاوردهای نظام را پر رنگ کنند

به گزارش راگانیوز ، علی‌اصغر شهیری در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سپاه قرچک، اظهار داشت: در خبررسانی و اطلاع‌رسانی باید به گونه‌ای اقدام شود تا در زمین دشمن بازی نکنیم و دشمن از اطلاع‌رسانی و خبرسازی ما سوء‌استفاده نکند.

شهیری افزود: در خبرنگاری و رسانه باید جناح چپ و راست نداشته باشیم؛ وحدت بزرگترین رمز بین خبرنگاران است؛ باید با وحدت و یکپارچگی در مقابل با دشمن قرار گیرند و به مبارزه با دشمنان نظام بپردازند.
وی در ادامه افزود: دشمن از دست جمهوری اسلامی ایران بابت شکست داعش در عراق و سوریه عصبانی است؛ دشمنان با تمام وجود وارد میدان شده و سنگر اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را هدف قرار داده و قصد بر اندازی نظام را دارند.
وی تصریح کرد: دشمنان نظام با ایجاد جنگ روانی می‌خواهند مردم را ناامید کنند؛ دشمنان نظام با فشارهایی که به کشور وارد می‌کند در چهار صد سال گذشته بی‌سابقه است.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران شهدای بسیاری را تقدیم نظام و انقلاب کرده و شهرستان قرچک 375 شهید را تقدیم نظام کرده است. فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ۱۵ خرداد قرچک گفت: وظیفه رسانه‌ها و خبرگزاری این است که دستاوردهای نظام را در حوزه درمان، حوزه دفاعی، فرهنگی و هنری پر رنگ کرده و امید را به جامعه تزریق کند.

وی در پایان گفت: ما در نظام جمهوری اسلامی ایران مدیر نداریم، مسؤول داریم و باید پاسخگوی مردم باشند .

 

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.