آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رسانه ها از تفرقه و نگاه سیاسی پرهیز کنند

فرماندار شهرستان ری در این مراسم ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان و روز خبرنگار به اصحاب رسانه ،شهادت شهید حججی بدست گروه تروریستی داعش را تسلیت گفت.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل گفت :هر جا وحدت کلمه باشد منافع همه اقشارجامعه و عزت آنها تامین میگردد  امروز شرایط کشور شرایط ویژه و سختی است و در این شرایط باید بیشتر به فکر همدلی و انسجام باشیم و از اختلافاتی که نتیجه آن فقر بیکاری برای جامعه است بپرهیزیم

وی گفت :اگر بخواهیم توسعه محور کار قرار گیرد و مطالبات مردمی برآورده شود باید از منیت ها و خود محوری ها و فرد گرایی ها بگذریم و به فکر توسعه پایدار برای کشور باشیم .

 

وی از رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی و زبان مردم و نمایش دهنده تلاش حاکمیت یاد کرد و گفت و باعت ارتباط دو وجهی می شود .

 

وی با اشاره به استقلال رسانه ها گفت : هر چقدر رسانه از وظیفه اصلی خود خارج شود باعث انحراف جامعه می شود وخبرنگار بایدیک انسان عاشق باشد کسی که با عشق به فکر مشکلات مردم باشد قطعا می تواند سرنوشت خیری را رقم بزند همانطور که با یک خبر میتواند باعث مشکلاتی شود .

فرماندار ری گفت :مسیر ما مسیر اخلاق گذشت و حقیقت است و باید خبرنگاران به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند زیرا پایه و بنیان جامعه را اخلاق بنا می کند .

وی با اشاره به رعایت اخلاق در بین خبرنگاران شهرستان ری گفت :خدا را شاکریم که خبرنگاران شهرستان ری را افرادی فهیم و حق گو تشکیل داده اند که انتقاد های این عزیزان هم سازنده و موجب پیشرفت شهرستان شده است .

جمالی پور با تاکید بر نیاز همدلی  همه اقشار جامعه اظهار داشت:امروز رسانه ها باید  توان خود را برای برطرف کردن مشکلات مردم بکار گیرند ومتاسفانه در برخی مواقع شاهد نگرش سیاسی و حزبی به مشکلات هستیم که این موضوع  نه تنها مشکل را رفع نمیکند بلکه تمام قوای مسئولین را درگیر این حاشیه سازی ها میکند و آنها را از وظیفه اصلی که خدمتگذاری به مردم است دور می کند

وی با اشاره به برگزاری انتخابات پرشور ریاست جمهوری گفت رسانه ها در این خصوص بسیار عالی عمل کردند و امروز شاهد عزت ایران اسلامی با برگزاری باشکوه این انتخابات هستیم و امیدواریم دولت دوازدهم بیش از پیش بتواند درپیشبرد اهداف جمهوری اسلامی با هدایت گری رسانه ها و افکار عمومی در فضایی آرام موفق باشد  .

 

 

 

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.