آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رسیدگی به مشکلات مردم از وظایف مهم مسؤولان است

به گزارش راگانیوز ؛ هدایت‌الله جمالی‌پور ضمن تبریک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و عرض تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار داشت: طبق سنوات گذاشته روالی را پیشرو داریم که در مطلع دهه فجر دیداری را با مردم شهرستان داشتیم و به مشکلات آنان رسیدگی کنیم.

وی اظهار کرد: توفیق پیدا کردیم در جمع مدیران شهرستان ری در مصلی بزرگ اینشهر، بعد از اقامه نماز جمعه از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم شریف ری قرار گرفته و دستورات لازم را برای رفع مشکلاتی که امکان دارد، صادر کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری تأکید کرد: یکی از وظایف مسؤولان خدمت‌گزاری به مردم و رسیدگی به مشکلات آنان است تا پابه‌پای آنان در حل مسائل شهری پویا باشیم. ارتباط نزدیک قطعاً باعث مایع قدرت قلب مردم و نزدیک‌ترشدن آن‌ها به‌نظام جمهوری اسلامی است.

جمالی‌پور گفت: عمده مشکلات مراجعان مختلف و دستورات لازم برای آن‌ها صادر و در حل مسأله آنان پیگیر هستیم تا این مشکلات و معضلات مرتفع شود.

وی افزود: ما دیدارهای مردمی را به‌صورت مکرر تعیین‌شده یک روز در هفته داریم و با مشکلاتی که مردم در محل و مناطق و به‌طورکلی در شهرستان دارند و به ما ارجاع می‌دهند بیشتر آشنا شده و مورد بررسی قرار دهیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: این نوع دیدارهای مردمی هم در حرم نیز باعث جلب اعتماد مردمی نسبت به مسؤولان می‌شود و امید است با همدلی و همزبانی در حل مشکلات شهری بتوانیم جلب اعتماد بیشتر مردم را نسبت به مسؤولان و ادارات شاهد باشیم.

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.