آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رفتار شایسته مدیران موجب جلب اعتماد عمومی است

به گزارش راگانیوز ، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری در دومین جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان که با حضور معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری و مسئولان و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی شهرستان در تالار خدمت فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه تک تک مردم تشکیل دهنده اجتماع و جامعه هستند خاطرنشان کرد: مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی باید بدانند که با نظر و رای تک تک ملت ایران انتخاب شده اند و اگر روزی آستانه تحمل مردم در اثر رفتارهای ناشایست آنان کاهش پیدا کند زمینه از بین رفتن همبستگی و اتحاد مردم فراهم می شود.
فرماندار شهرستان ری در ادامه گفت: حقوق شهروندی منطبق با اصول اسلام، قرآن و قانون اساسی است و رعایت آن مهمترین وظیفه دستگاه حاکمیتی است.
وی تاکید کرد: حقوق شهروندی مبتنی بر چهارچوب عرف و شرع جامعه اسلامی شکل گرفته و اجرای آن نباید افراد جامعه را به چالش بکشد.
وی با بیان اینکه حقوق شهروندی همان حق الناس است افزود: کسانی که حقوق فردی خود را به حقوق جمعی ملت ترجیح می دهند از جاری شدن حقوق شهروندی هراس دارند که این امربر خلاف اصول دین اسلام، آرمان های انقلاب و سیاست های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب است.
جمالی پور ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی که با رفتار و تفسیر سلیقه ای قانون و تبعیض آمیز با مردم برخورد می کنند زمینه دل آزردگی و دلسردی مردم را نسبت به انقلاب و نظام فراهم می آورند که این بزرگترین آفت در سیستم مدیریتی کشور است.
وی بر ضرورت برخورد شدید و قاطع با مدیران دستگاه های دولتی که حقوق شهروندی را رعایت نمی کنند تاکید کرد و بیان داشت: مدیران دستگاه های دولتی شهرستان ری که با تمام توان در جهت رفع مشکلات مردم حرکت نمی کنند به وسیله گزارش های مردمی و تیم بازرسی شناسایی و بدون ملاحظه جا به جا خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه حقوق شهروندی یک چهار چوب عقلی و ضابطه ای است که حاکمیت باید در مقابل مردم آن را رعایت کند اظهار داشت: حاکمیت باید به دور از نگاه حزبی، دینی، مذهبی و طبقه ای با تک تک مردم برخورد کند چرا که رای تمام آحاد مردم به طور یکسان در تشکیل یک نظام سیاسی نقش دارد.
وی گفت: مانع تراشی برای سرمایه گذارانی که می خواهند در جهت توسعه کشور گام بردارند زمینه بروز انواع مشکلات و معضلات اجتماعی از جمله بیکاری و فقر افراد جامعه را فراهم کرده و این معضلات برای کشور و شهرستان موجب خسارات جبران ناپذیری می شود.
جمالی پور در پایان به برخورد منفی برخی مدیران دستگاه های اجرایی کشور و شهرستان ری در برخورد با سرمایه گذاران اشاره کرد و افزود: رفتار منفی و مانع تراشی برخی مدیران با سرمایه گذاران که در جهت توسعه صنعتی کشور و شهرستان گام بر می دارند برخلاف دین مترقی اسلام، به دور از اصول توسعه کشور و اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.