آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رهبری امام، اتحاد و ایثار و از خودگذشتگی مردم سه عامل پیروزی انقلاب بود

به گزارشراگانیوز به نقل از دفتر اطلاع رسانی  و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، زنگ انقلاب در ساعت 9 و 33 دقیقه صبح روز دوشنبه  و به مناسبت سالروز ورود امام راحل(ره) به میهن اسلامی  نواخته و به همین مناسبت آیینی در دبیرستان ابراهیم برگزار شد.

در این آیین باشکوه که با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری، اعضای شورای معاونین،اعضای شورای اسلامی،امام جماعت شهرک نظامی، معلمین و  دانش آموزان برگزار شد، حاضران با سردادن صلوات آغاز جشن های پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

بهروز نصیری، در این مراسم با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: دهه مبارک فجر یادآور دستاوردهای ارزشمندی است که جوانان و نوجوانان باید قدردان آن باشند و از آنها به نحو شایسته ای صیانت کنند.

 وی خاطر نشان کرد: سه عامل پیروزی انقلاب رهبری امام، وحدت کلمه، ایثار و از خودگذشتگی مردم بود و ملت با اتکال به خدا و بر اساس این سه اصل توانستند نطام ستم شاهی را سرنگون کنند.

نصیری در ادامه اظهار داشت: آشنایی با فرهنگ، اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی، آگاهی بخشی به دانش‌آموزان، معرفی شخصیت امام خمینی(ره) و ایجاد همبستگی و همدلی بین دانش‌آموزان از اهداف برگزاری این مراسم است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری با بیان اینکه امسال در حالی به استقبال جشن های مبارک دهه فجر می رویم که به فرجام رسیدن برجام و به نتیجه رسیدن استقامت و تلاش های دولت و ملت ایران در مقابل تهدیدها و تحریم های دشمنان به ثمر نشست و حاصل این مقاومت قبول حقوق مسلم مردم و دولت در زمینه  انرژی هسته ای توسط دنیا و شورای امنیت و برچیده شدن نظام تحریم های ظالمانه ای بود که در طی این سال ها اجرا شده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.