آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

روابط عمومی‌ها اقدامات انجام‌شده مجموعه خود را به مردم اطلاع دهند

به گزارش راگانیوز ، مسعود مرسل پور ظهر امروز در اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های این شهرستان در سال 97 که با‌حضور مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران در محل فرمانداری قرچک برگزار شد، اظهار داشت: فعال‌بودن روابط عمومی در استانداری تهران و اقداماتی که صورت می‌گیرد به‌نحو احسن انجام‌شده و این اقدام روابط عمومی در استانداری قابل‌تحسین است.

وی بیان کرد: روابط عمومی پل ارتباطی و نیازی مردم و مسئولان در یک‌نهاد و اداره است که منعکس‌کننده ارائه خدمات نهاد و اداره به مردم را بر‌عهده دارد.

مرسل‌پور افزود: اگر روابط عمومی در انعکاس اقدامات نهاد خود به‌درستی عمل کند و کارهایی را که در اداره و نهاد خود صورت می‌گیرد، نشر دهد مردم از اقدامات آن‌ها آگاه می‌شوند.

*صداوسیما به‌جای ایجاد اتحاد و همدلی، یاس و ناامیدی را در جامعه گسترش می‌دهد

وی تصریح کرد: در‌حال حاضر صداوسیما در بحث اقدامات دولت به‌جای ایجاد اتحاد و همدلی، یأس و ناامیدی را در جامعه گسترش می‌دهد و منویات مقام معظم رهبری را که در‌خصوص آینده روشن کشور، نادیده گرفته است.

فرماندار قرچک اظهار داشت: در‌حال حاضر در این شهرستان اقدامات بعضی از ادارات و نهادها به‌درستی به بیرون انتشار پیدا نمی‌کند و این ضعف روابط عمومی آن مجموعه است.

وی اذعان کرد: شهرستان قرچک در همه حوزه‌ها و به‌خصوص حوزه خدمات اجتماعی و فرهنگی اقدامات مناسب و خوبی صورت گرفته است و باید این اقدامات را به شهروندان اطلاع‌رسانی کرد.

*خدمات رفاهی در کشور بسیار خوب است

رئیس شورای هماهنگ روابط عمومی‌های شهرستان قرچک تأکید کرد: مسؤولان روابط عمومی اقدامات انجام‌شده در نهاد و اداره خود را به‌صورت جدی پیگیری کنند و به مردم اطلاع دهند تا مردم از عملکرد و اقداماتی انجام‌شده ادارات بی‌اطلاع نباشند.

وی در پایان متذکر شد: خدمات رفاهی در کشور بنابر فرمایش‌ مسؤولان بسیار خوب است، اما درخصوص خدمات رفاهی مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران اطلاع‌رسانی نمی‌شود، جا دارد روابط عمومی‌ها و خبرنگاران خدمات ادارات و نهادها را به مردم ارائه و گزارش دهند.

بر این اساس، روابط عمومی بخشداری مرکزی در بخش اطلاع‌رسانی اخبار و رویداد روستاها، روابط عمومی شهرداری در بخش تبلیغات و امور فرهنگی، روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران، روابط عمومی اتاق اصناف در بخش اطلاع‌رسانی در فضای مجازی، روابط عمومی آموزش‌وپرورش در بخش تبیین رعایت حقوق شهروندی، روابط عمومی آب و فاضلاب در بخش تعامل با ادارات و ارگان‌ها و معاون اجتماعی نیروی انتظامی در بخش اطلاع‌رسانی اخبار و رویداد اجتماعی توانستند عناوین برتر روابط عمومی شهرستان قرچک را کسب کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.