آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان در شهرستان ری برگزار شد

به گزارش راگانیوز ، همزمان با دهه کرامت و روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان مراسمی با مشارکت حضور خانواده های معظم شهدا در بقعه امامزاده هادی (ع) برگزار و از فرزندان دختر شهید تجلیل شد.
حجت الاسلام اوتارخانی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری ضمن گرامیداشت دهه کرامت و تبریک ولادت با سرسعادت دو اختر تابناک ولایت در این مراسم اظهار داشت: دشمن در سال های اخیر عقاید مذهبی مردم را مورد هدف قرار داده است و سعی دارد تا نسبت به بقعه های متبرک امامزاده ها در عقاید مردم و دین آنان تفرقه بیندازد و باید اشاره کرد بقعه های امامزاده ها مراکز امن و مورد تکریم مردم هستند واین باید حفظ شود.
وی افزود: سعادت اخروی و معنوی ما در گرو پیروی از اهل بیت است؛ شهرستان ری دارای 15 بقعه متبرکه و امامزاده ابوالحسن (ع)، شیخ صدوق، امامزاده عبداله (ع) در شهرری، امامزاده اسماعیل و ابراهیم و بی بی رقیه در کهریزک و…می توان اشاره کرد.
اوتارخانی به دهه کرامت اشاره کرد و گفت: دهه کرامت از اول ذی‌القعده همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و به سوم مردادماه میلاد امام رضا (ع) ختم می شود و ۲۸ تیرماه مصادف با پنجم ذی القعده نیز «روز تجلیل از امامزادگان (ع) و بقاع متبرکه» نامگذاری شده است و برآن شدیم تا دراین مراسم نیز از فرزندان دختر شهید نیز دعوت به عمل آید تا زینت بخش این محفل معنوی باشند.
گفتنی است در این مراسم از فرزندان دختر شهید با اهدای لوح و شاخه گل از آنان تجلیل به عمل آمد و یاد و خاطره شهدای گرانقدر گرامی داشته شد.
ایثار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.