آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رییس بنیاد شهید ری: اخلاق مداری مهمترین اولویت خدمت رسانی است

به گزارش راگانیوز به نقل از « روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری »، حسین نصراله رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در جلسه شورای معاونین که با حضور رضا رجبی دولت آبادی معاون تعاون، محمد علی پویا معاون اداری مالی، فرخی معاون فرهنگی، هلال زاده کارشناس مسئول مددکاری و محسنی مسئول آمار و اطلاعات برگزار شد گفت: آنچه در خدمت رسانی به خانواده های شاهد و ایثارگر مد نظر است تکریم و احترام ارباب رجوع است .

نصراله گفت: در این جلسه که با هدف ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمت رسانی به خانواده های شاهد و ایثارگر برگزار می شود اخلاق مداری محوریت اصلی این جلسه است.

وی افزود: تکریم و احترام ارباب رجوع باید سرلوحه کار ما قرارگیرد و به هیچ وجه عدم تکریم و احترام به ارباب رجوع قابل پذیرش نمی باشد.

هلال زاده اظهارداشت: مددکاری همیشه سعی بر تکریم و احترام ارباب رجوع داشته و خواهد داشت و تلاش می کنیم این امر پررنگ تر و بالقوه تر از قبل انجام شود.

وی با ذکر مواردی از مشکلات خانواده ها و موارد خاص را جهت هرچه بهتر شدن نحوه خدمت رسانی به خانواده های شاهد و ایثار گر جهت تبادل نظر و ایجاد راهکار اجرایی مؤثر رادر این جلسه مطرح کرد.

گفتنی است پیرامون برنامه های هماهنگی طرح سپاس که بزودی در شهرستان ری برگزار خواهد شد طرحهایی پیشنهادو مورد ارزیابی قرار گرفت و مواردی هم در این خصوص جهت اجرای بهتر این طرح به تصویب رسید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.